Gå til innhold

Liker å flørte med andre jenter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer fortalte meg i dag at han liker å flørte med andre jenter... Og det sier han først nå, når vi venter vårt første barn sammen i januar.. Skal jeg liksom syns at det er greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det skal du liksom ikke, for det er ikke greit.

Skrevet

Teit av ham å si det nå når du er gravid og hormonell!

Men sånn ellers så syntes jeg det er greit. jeg flørter og det gjør mannen min også. Ikke sånn kom å ta meg florting men mer "hverdagsflørting":) De ter jo bare sunt for selvfølelsen!

Skrevet

Var jeg som reagerte da jeg så han skreiv "Hvordan går det lille bøllefrø?" til eksen sin. Da sa han til meg at han skriver sånn fordi han liker å flørte med andre jenter. Jeg går hvert fall ikke rundt og skriver sånn til mine ekser.. Trodde ikke det var vanlig å flørte med eksen sin når man har dame og venter barn sammen.

Skrevet

For en dust du er samboer med! Jeg syns ikke det er greit at man skal flørte med andre, sikkert mange som er uenig med meg der. Men at han i tillegg føler et behov for å fortelle deg at han liker det gjør han til en kronidiot blant idioter! Hva godt kan det komme ut av at han sier sånt til deg? Du får ta igjen med samme medisin, se hva han sier da. ;)

Skrevet

Alle forhold er forskjellige.

I vårt forhold, så er jeg flørteren. Og det er bare det(ikke mer en flørt), primært med totalt fremmende på byen eller i kassa på Rimi... Selv blir jeg kjempe stolt når samboeren min blir sjekket opp.

MEN, vi fungerer også på den måten at vi ofte gir hverandre bekreftelser uoppfordret! Jeg har aldri følt meg så trygg hos en mann, som med han. Og måten han er imot meg på, viser at han føler det samme.

Nå som jeg er gravid, er vi mere "oss"-et "team". All energi blir investert i forholdet nå, alle andre er i annen rekke! ;) Nå er ikke flørting med andre greit, rett og slett fordi jeg er mere sår. Det ville blitt en maktubalanse som ikke er akseptabel.

-Og det burde typen din også forstå, at noen perioder i livet så kan man ikke bare gjøre som man vil!

Skrevet

Jeg er vokst opp i et annet kultur (europeisk land), og det er ikke akseptabelt at man flørter med andre når man er i forhold. Hva som er så "sunt" med det? Ser at mange her til lands neglisjerer hele forholdet sitt ved å sitte og glane i hver sin data eller i TV'en, aldri finne på noen kjæresteting sammen, og samtidig driver "hverdagsflørting" (hva enn nå det er) med andre. Hva med å satse på sitt eget forhold istedet for, og flørte med samboer/mann/kone? Hvorfor MÅ man ha oppmerksomhet fra andre når man har fått seg partner? Too much is never enough?

Enda verre når man flørter med ekser. En eks er en eks av en grunn. Det er fortid, og med mindre man har barn sammen og må omgås på grunn av det, så ser jeg ikke poenget å opprettholde vennlig kontakt med eksen (med mindre partneren inkluderes og godtar det). Hvorfor gjorde man slutt med eksen når man fortsatt synes man har behov for å flørte med ham/henne? Da er man ikke over denne personen...

Skrevet

Da lurer jeg på hvilket europeisk land du kommer fra, for de fleste europeiske land har mye høyere utrostatistikk enn Norge. Nevner i fleng land hvor det er "godtatt" og "beundringsverdig" om en mann har elskerinne: Frankrike, Italia, Spania, Hellas.

Norske menn er generelt veldig lite "flørtende" med andre kvinner og er også generelt ganske trofaste. Men det finnes jo unntak overalt selvfølgelig

Skrevet

Ca 50% av menn og kvinner i Norge er utro, og det heter "trofast"?? Haha, ok. Nei, jeg kommer ikke fra de sørlige deler av Europa. Kjenner også flere med menn fra landene du mener, og de forteller at damene fra disse land hadde klikket i vinkel hvis de så mannen sin godsnakke med ei annen dame. Det er heller ikke "godtatt" der at man har elskerinne.

Jeg ser bare ikke poenget med å flørte med andre, samtidig som svært mange i Norge driter i sitt eget forhold og tar partneren for gitt. Det florerer av innlegg bare på dette forumet om at mannen ikke gjør husarbeid, aldri finner på noe sammen med dama/familie, ikke har lyst på kos, sitter og spiller data hele kvelden osv. Samtidig som det er greit at han flørter og beundrer andre kvinnfolk.

Skrevet

Takk for svar. Jeg håper at jeg ikke er urimelig som reagerer på det han sier? Jeg blir så usikker på hvor jeg har han, og det er ingen god følelse når jeg begynner å føle meg som en flodhest. Huff..er så irritert på han!

HI

Skrevet

Har du forsøkt å si akkurat det til han?!

Skrevet

Ja, og det ser ikke ut til at han forstår meg. Når jeg sa at jeg ikke vil ha en kjæreste som liker å flørte med andre jenter, så sa han at da kunne jeg bare flytte. Tror, eller håper i hvert fall, at han ikke mente det når han sa det. Tror han var trøtt og sint, men det får meg likevel til å tenke på om jeg skal ta han på ordet og forsvinne før han kommer hjem på fredag? Han ukependler i jobben sin nemlig, og det er vel litt av grunnen til at vi ikke har snakket så mye så langt denne uka. Ingen av oss som gidder å ta kontakt med den andre. Bare så trist at hele uka blir ødelagt..jeg klarer liksom ikke å kose meg og legge problemene til side.

HI

Skrevet

Han hadde nok ikke likt det om du gjorde det samme, men når det er han som gjør det , så synes han vet det er greit.

Det ER IKKE greit å gjøre det. Du kan hilse han fra veldig mange damer og menn, ikke nødvendigvis her inne, men generelt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...