Gå til innhold

EBAY: Hva har dere kjøpt der?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, spørsmålet er mer hva jeg IKKE har kjøpt. ;)

 

Kaseroller (retro), masse barneklær, strikkepinner, garnnøster, pyntegjenstander, sko, kosedyr, leker, kostymer, småting til pakkekalender, luer, hårspenner, hårbånd +++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alt til pakkekalendere. Altås my little pony, littlest pet shop, monster trucks o.l. barneklær, tøfler, hårbånd, luer, ralåh lauren gensere, dr. brown flasker, flaskesterilisator, hoppeku på kidzzfarm, dvder, krem jeg vanlgivis kjøper til 3x prisen på apoteket, frisørprodukter, sminke, undertøy, treningstøy, uggs, blekk til printeren, vesker, stellevesker, utstyr til barnevogna. Jeg kunne ramset opp i det uendelige, men julegaver kjøper jeg nesten aldri på nettet da jeg syns mottaker skal ha mulighet til å bytte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt

Jakker

sko

Gensere

Lego

Lekebiler fra cars

Utstyr til speilreflekskamera

Dukkehus

Smykker

Hudpleieprodukter

Lamper

Dvd spiller til bil

Kjøkkenmaskin

Plakater og bilder

Veggvinyl

Scrappingsaker

 

Hmm ok.. hva er det jeg ikke har kjøpt kan man heller si ;-)

Men har ikke kjøpt så mange julegaver der da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er storhandler på ebay og tener mykje på det.

 

Får selger til og skrive verdien under 200 kr. Så fortolling har jeg kommet meg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse...

 

Klær, broderipakker, leker, beats by dr.dre, wii spill, sovepose, telt, sminke mm.

 

Har nok spart mange tusen kroner. Det eneste jeg har betalt toll og mva av var beats by dr dre som koster ca 3000 kr i norge, han kunne nesten ikke sette verdien til mindre enn 1500 kr men sparte jo iallefall 1000 kr fordet :)

 

Eller så betaler man jo ikke mva og toll på ting under 1000 kr så lenge det blir sendt som gave.

 

Kan virkelig anbefale å kjøpe telt og sovepose på ebay jeg sparte iallefall mange tusen kroner på det, og veldig bra kvalitet :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...