Gå til innhold

Kan lillebroren til Leon hete Liam?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er såå forelsket i Liam nå. Men det virker litt for likt på en måte.. Eller? Synes på en måte de klinger fint sammen, men på en annen måte blir det nesten litt krøll på tunga når man skal si det fort..

Her er noen andre navneforslag:

* Nathaniel (selv om slekta synes det er helt merkelig)

* Iljas (det oppdaget jeg idag. Synes det er søtt, + at det er samisk/finsk, noe våre forfedre også er)

* Milian

* Mio (selv om jeg egentlig tenker på Astrid Lindgren..)

Aller helst ville jeg hatt Lukas, men det er oppbrukt + at venninna mi sin HUND heter det! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

+ Elia, det synes jeg også er fint :)

HI

Skrevet

Mange fine navn! Jeg synes Leon og Liam blir påtagelig likt, lyser litt dårlig fantasi. Iljas var helt nydelig! Ville absolutt valgt det.

Skrevet

Når du først har begynt med Leon (kjenner forøvrig ikke mindre enn tre katter som heter det), så er det bare å kjøre på med Liam, Lukas, Carosander eller Nathaniel. Fritt valg fra den hylla der.

Skrevet

22:32: oi oi. Kan dette være fra noen som har barn ved navn Mari og Lars eller lignende? Smaken er som baken. Og for the record så ville jeg aldri valgt Carosander, Chrisander eller noen andre hjemmesnekrede navn. Synes ikke de deler likhetstrekk med de andre i det hele tatt, ettersom de andre er vanlige i andre land.

HI

Skrevet

Jeg synes ikke det. Forstår ikke hvorfor du vil ha så like navn. Høres helt rart ut :P

Skrevet

Jeg har også en storebror som heter Leon, det var ikke aktuelt å kalle lillebror liam da det uttales veldig likt..tenker det vil gi rom for mange unødvendige misforståelser. ;) Jeg vet faktisk 2 stykker som har hunder som heter Leon, men det bryr jeg meg da vitterlig ikke om. Det er jo et GUTTEnavn ;)

Skrevet

Nei.

Ingen av disse navnene er brukbare etter min mening. Til nød Mio.

Skrevet

Ser ikke helt for meg en voksen seriøs mann i Norge som heter Liam... Men som sakt over, smaken er som baken! Nataniel er også et sukkersøtt navn jeg for min del ville holdt meg langt unna, sorry!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...