Gå til innhold

Noen her som har erfaring med seng man setter ved siden av sin til babyen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke erfaring selv, men har hørt at det bare er tull.. Husker ikke hvorfor... he he.. Kanskje noen andre har erfaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, det hjalp liksom ikke så mye... :P Vil gjerne vite hvorfor det er tull. ;) Jeg sover så tungt at jeg IKKE vil sove med babyen i sengen, så da tenkte jeg at en slik kunne være fin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har tittet på den,fordi jeg har hørt positive ting om den type samsoving. Eneste er at de sengene som er til det er veldig små, og varer derfor ikke lenge. Dumt når de er så dyre.

 

Men selv skal jeg bare ta en vanlig sprinkelseng, minus en side og så heve bunnen til høyde med dobbeltsengen vår. Så fester vi de to så den ikke sklir. Polstre med dyne,så den ikke blir så "stor" for babyen.

 

Når samsoving er over (les. natteamming ;) ) er det bare å sette på den siste siden og flytte hele sengen til barnerommet.

Da blir ikke overgangen så volsom for ungen, tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Troll Bedside Crib(syns den er bedre enn Baby Bay.) Jeg syns ikke den er så praktisk i forhold til amming jeg da. Jeg fant aldri noen god ammestilling, så endte opp med å ha babyen i min seng allikevel.

 

Nå når hun er større(snart 7 mnd) ammer jeg på sengekanten og legger henne tilbake.

Hun kan fint bruke den enda, så lenge hun ikke er særlig bevegelig. Hun snur seg lite fra rygg til mage enda, men når hun begynner å gjøre det mer, er det slutt på å ligge i den.

 

Hun har hvertfall sovet godt i den, den er mindre og føles nok tryggere enn en vanlig sprinkelseng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsket vår bedside crib! Det ble veldig trangt med vanlig sprinkelseng på vårt soverom, så det passet perfekt. I tillegg er en sprinkelseng så svær til en nyfødt at jeg syntes rent synd på ungen, han lå jo som en liten prikk oppi der..

Den var dyr, men idag er den blitt en liten benk. Planlegger å låne den bort hvis vi får tantebarn, men jeg vil ikke kvitte meg med den.

Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...