Gå til innhold

Får man alkoholfri rødvin på utesteder? Skitt...er gravid... og julebort på lørdag. Har de taushetsplikt de ansatt der, ja, hvis jeg ber om en brus med noe stasj i - så det ser ut som en drink?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Åhrr.... ny jobb... ny sjef... nye kollegaer....

 

(jobbet der i 6 mnd). Tenkte holde graviditeten hemmelig så lenge som overhodet mulig - for alle unntatt min kjære mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke noe problem å få alkoholfri drikke på utested er, heller ikke noen problem å få alkoholfrie drinker.

 

de færreste bartender tar særs interesse av at en person bestiller alkoholfri drink, er du likevel bekymra så bare si i fra at de ikke må si noe til noen

 

 

mvh bartenderen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bartendere går ikke til andre gjester og sier "duh hu der er sikkert gravid, hu bestilte alkoholfrie drinker altså!" hvis du tenker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke for meg at bartenderen finner glede i å dele dine bestillinger med andre i selskapet.

 

Alkoholfri rødvin kan inneholde alkohol viser det seg, jeg bestilte det på fredag og ble gjort oppmerksom av servitøren at den inneholdt rundt 0,5% alkohol. Ikke at jeg tror det gjør noe, men jeg kom til det var unødvendig.

 

Be om sprite med isbiter og limeskive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan nå bare si fra til servitøren med en gang dere kommer. Si at du kommer til å bestille rødvin, og da må du få ett glass alkoholfri rødvin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt ikke sett noen som har gått ut med at alkoholfri vin og øl er skadelig bare pga de såvidt ør små mengdene alkohol er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...