Gå til innhold

Får man alkoholfri rødvin på utesteder? Skitt...er gravid... og julebort på lørdag. Har de taushetsplikt de ansatt der, ja, hvis jeg ber om en brus med noe stasj i - så det ser ut som en drink?

Anbefalte innlegg

Åhrr.... ny jobb... ny sjef... nye kollegaer....

(jobbet der i 6 mnd). Tenkte holde graviditeten hemmelig så lenge som overhodet mulig - for alle unntatt min kjære mann :)

Fortsetter under...

ikke noe problem å få alkoholfri drikke på utested er, heller ikke noen problem å få alkoholfrie drinker.

de færreste bartender tar særs interesse av at en person bestiller alkoholfri drink, er du likevel bekymra så bare si i fra at de ikke må si noe til noen

mvh bartenderen

Annonse

Ser ikke for meg at bartenderen finner glede i å dele dine bestillinger med andre i selskapet.

Alkoholfri rødvin kan inneholde alkohol viser det seg, jeg bestilte det på fredag og ble gjort oppmerksom av servitøren at den inneholdt rundt 0,5% alkohol. Ikke at jeg tror det gjør noe, men jeg kom til det var unødvendig.

Be om sprite med isbiter og limeskive :)

Du kan nå bare si fra til servitøren med en gang dere kommer. Si at du kommer til å bestille rødvin, og da må du få ett glass alkoholfri rødvin.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...