Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Jeg har meldt meg på vektklubben.no. Gikk ned ca 10 kg der for non år siden så prøver igjen.. Jeg skal ha 1600 kcal pr dag står det. Har spist helt normalt idag bortsett fra 2 grillpølser i brød til kvelds, men likvel har jeg mange kalorier å gå på! Har det noe å si HVA jeg spiser, bare kaloriene ikke blir for mange? Sikkert dumt spm, men jeg spør for det
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 Du bør ha en viss mengde av protein, karbohydrater og fett, så man kan ikke spise hva somhelst, dessverre .-) Du bør gi kroppen ne å jobbe med, da forbrenner du flere kalorier. Feks du har et kakestykke på 250 kcal og en muslibar på 300 kcal. Her bør du velge muslibaren, fordi den gir kroppen mer å jobbe med :-)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Takk for svar! Ja det høres logisk ut det! hi
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 så lenge du holder deg innenfor kalorigrensa kommer det på det samme. to pølser i brød spiller ingen rolle. du kan jo spise noe sunnere i morgen. det blir jo som kosemerkene på grete rhoede, du sparer opp noen kcalorier som du kan bruke på kosemat en dag i uka, ødelegger ikke for vektnedgangen.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #5 Skrevet 15. november 2011 Men de grillpølsene ødelegger ingenting nå. Så slapp helt av! Er medlem av vektklubben selv - og man blir litt gal av all kaloritelling:) Holder man programmet så går man jo ned. Mitt problem er at det tar så lang tid. Og så har jeg 1300kcal per dag. Går en del sulten, men nå skal de siste 5kg bort før jul. Og da skal jeg holde vekten for all evighet. Tenk så deilig å ikke slanke seg mer!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #6 Skrevet 15. november 2011 Jeg har 1600 pr dag, hvorfor har du bare 1300? Ja jeg blir gal av kaloritellinga!! Men det er veldig lurt å vite hva man spiser! Skriver ned alt, til og med en liten ostebit jeg spiste mens jeg lagde niste til ungene er notert! Så blir mye mer bevisst over hva jeg putter i munnen! Har gått å småspist hele dagen før, så er ikke rart jeg blir feit! hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå