Gå til innhold

ROSENE: Kan du se hit litt? (eller andre som har overnaturlige evner)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Men er vel mest Rosene jeg stiller dette spm til:

 

For en stund tilbaks spådde du at samboer kom til å fri om rundt 6 mnd og at jeg kom til å være en nydelig brud i en champagne farvet brudekjole..

 

Nå er det gått 6 mnd og han har ikke fridd. Ser du det samme fortsatt?

 

Noen andre som vil prøve seg?

 

120978

 

Tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke rosene, men har tidligere vært svært treffsikker her inne.

Samboeren din tenkte på det, men så skjedde det noe. Han har møtt en annen, ei han jobber eller har jobbet sammen med som begynner på B.

Det er ikke så seriøst, men han sliter med dårlig samvittighet og vet ikke hvordan han skal si dette til deg. Han er redd for hvordan du vil håndtere et brudd.

 

Hilsen Gunn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett Rosene her inne på en stund nå, men skal ikke forbause meg om hun dukker opp om et par minutter nå når noen "roper" på henne. Det er jo sånn det bruker å være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du så hva jeg skrev eller? Muligens en han jobber ELLER HAR JOBBET sammen med. Kanskje det er derfor han har byttet jobb. det er jo i såfall positivt for deg...

 

Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er sikker på at han ikke har det siden han tidligere jobbet hjemmefra og han hadde et enmannsforetak, altså han jobbet ikke sammen med noen andre enn seg selv;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint. Han har vel ikke hatt noen samarbeidspartnere, leverandører eller kunder heller da... Du er tydeligvis ikke interessert i svarene du får, hvis du er like skråsikker ellers i livet også så er det kanskje ikke så rart at han ikke ønsker noe giftemål--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat på det der spørsmålet er jeg faktisk skråsikker på.

Andre ting er jeg ikke det. Men du virker skråsikker på at du har rett da, du tar vel aldri feil du?

 

Hvis du er så dyktig da, så an du kanskje fortelle litt om meg og om jeg har barn? om vi har barn sammen, og hvor gamle de er..om vi bor i norge eller utlandet eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier ikke at jeg aldri tar feil, men har ofte rett.

 

Jeg ser at dere har en sønn sammen, han er 3 eller 4 år. Mannen din har et barn fra før. Mulig han ikke vet det....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ingen barn fra før, men vi har en sønn sammen, men han er ikke 3 eller 4 år. Har jeg noen barn fra før da? Bor vi i Norge eller et annet land?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er jo tydeligvis bare innstilt på å få vite det du vill høre. Og ikke det som til og med kan være ren fakta. Siterer deg "eller andre som har overnaturlige evner).. Trenger ikke å være krystallklar for å vite en del. Sjelden man ikke bommer bittelitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor mener du det? Fordi jeg er sikker på at min mann ikke har vært utro/truffet en annen?

Helt klart åpen for andre svarer, men når jeg er 110% sikker på at akkurat det med utroskapen stemmer, så betyr det ikke at jeg ikke er åpen for andre svar vel?

Hvis andre "ser" at han ikke kommer til å fri, så har jeg ikke problemer å tro på det. Men når jeg VET han ikke er utro så må jeg vel få lov til å si det uten at noen andre som ikke kjenner oss sier han er det fordi hun "ser".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...