Regina Phalange Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Bebis er 5 mnd, og har fått grøt på kvelden i en mnd nå. Når begynner man å innføre grøtmåltid nr 2?
Babyønske �� Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 Her fikk hun til frokost en ukes tid før hun begynte å få på kveld også. Fikk ikke fulle porsjoner da. Men så måtte vi raskt opp i to måltider pga langvarig dårlig vektoppgang.
Bad habits har tre små Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 Siden babyen din ikke er 6 mnd ennå, er det antakelig ikke nødvendig å innføre flere grøtmåltider dersom han/hun går tilstrekkelig opp i vekt. Vi innførte grøtmåltid nr 2 etter 6-mnd kontrollen. Han hadde kun gått opp hundre gram på en måned, så da sa det seg jo selv. Du merker vel kanskje om han/hun er tilfreds? Jeg merket forsåvidt ingenting til at min ikke gikk opp noe særlig, noe som jeg faktisk synes er litt rart..
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Jeg syns også at jenten min ikke hadde gått opp noe særlig når vi veide henne på 6 mnds kontrollen, for første gang lå hun faktisk litt under streken... Hun blir 7 mnd på lørdag, og her begynte jeg å gi henne grøt til frokost for en uke siden. Jeg brukte 2,5 time på å få henne til å sovne, og det har jeg ikke gjort siden hun var et par uker gammel.. Jeg prøvde å gi henne grøt, og hun ble så fornøyd at hun sovner fortere og sover bedre:)
Regina Phalange Skrevet 15. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2011 Supert, takk for svar :-) Vi skal på kontroll i desember, så da ser jeg an vektoppgang og sånn der. Bebis er blid og fornøyd, så lider nok ingen nød :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå