Gå til innhold

Jeg savner venninna mi


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en venninne som bor i nærheten av meg og vi har begge hektiske liv, men har alltid vært flinke til å sette av tid til å være sammen i ny og ne. Siden vi nesten er naboer har det alltid vært veldig enkelt å stikke innom hverandre og vi trenger ikke å planlegge langt tid i forveien eller bruke en hel dag på hverandre. Bare stikke innom å ta en kaffe en times tid f.eks :)

 

Nå har hun fått seg ny kjæreste og jeg er veldig glad på hennes vegne. Eneste jeg synes er kjedelig er at hun er jo nyforelsket og har omtrent ikke sett henne på flere uker. Savner både henne og barnet hennes :(

Jeg har full forståelse for at de skal pleie kjærligheten, men skal jo ikke legge skjul på at jeg savner henne veldig.

 

Har jo samboer, barn og flere venner her så er jo ikke ensom sånn sett. Men savner jo henne da :) huff... hvor lenge pleier folk å være sånn nyforelska og glemme vennene sine da? Er jo flere år siden jeg og samboer var nyforelska men da bodde vi i forskjellige byer så da hadde vi ikke mulighet til å se hverandre så ofte.

 

Hun har ikke vært noe avvisende eller ekkel mot meg bare så det er sagt. Hun er bare i himmelen, det kan jeg se :) så jeg vil ikke plage henne med at jeg føler det på denne måten. Bare håper at det går litt over snart..hehe.. at de kommer litt ned på jorden og ut blant folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...