Gå til innhold

humørsvingninger!


Min første 2012

Anbefalte innlegg

Hjelp! Humørsvingningene er verre enn pms! Helt pluselig reagerer jeg på ting jeg ALDRI ellers ville reagert på. Sutrete og blir fort irritert. Flere som har det sånn ?? Stakkars min kjære, for han sin skyld håper jeg ikke humørsvingninger varer hele svangerskapet ;) Flere som har blitt mooody i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har heldigvis ikke merket noe til dette enda annet enn at jeg blir lett rørt av reklamer, filmer, sanger osv ;) Ellers er jeg faktisk unormalt stabil i humøret. Det skal mye til for å vippe meg av pinnen, og jeg føler meg på en måte roligere innvendig... kan ikke huske at jeg har følt meg stresset eller bekymret i det heletatt etter jeg fant ut av graviditeten :) Føler meg heldig!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet helt hva du snakker om:-) Pratet med en venninne om humørsvingningene i går, hun sa noe bra. Hun mente at man går tilbake til humøret man hadde når man var tenåring hehe. Det er ikke gøy, men vi er ikke alene om det. Syns faktisk det er litt tøft å kombinere dette svingende humøret, svimmelhet og denne kvalmen. Regner med at det er glemt og alt er verdt det når krapylet kommer i juni:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at jeg har veldig humørsvigninger jeg også. Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Jeg syns også veldig synd på kjæresten min, som må høre på klaginga og sutringa mi hele tiden. Jeg håper dette går over fort! Jeg er heldigvis sammen med en tolmodig og snill kjærest, så vi finner alltid en løsning for ting. Ellers så har jeg vært lite kvalm foreløpig. Det blir mitt første barn, så jeg er veldig spent :)

Tror man bare må prøve å tenke at alt dette med kvalme, humørsvigninger og andre ting er absolutt verdt det når nurket kommer i Juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...