Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 bt.no Jeg bor i nærheten, og kjenner jeg får frysninger på ryggen. Tragisk uansett, men håper ikke det er en drapssak. Stakkars jente og familie. Før de finner det ut skal ihvertfall 7 åringen min bli fulgt til og fra skolen og ikke være alene om ettermiddagen lenger... (han pleier å gå hjem med noen kompiser, og være alene ca enhalvtime før vi kommer)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 Bor også i samme kommune, og synest dette var forferdelig ekkel..Tror ikke mitt barn skal få være hjemme alene før det er konfirmert...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Stod at det var en utenlandsk familie, skjønner ikke helt hvorfor det var så viktig å få frem...kunne vel skjedd i ett hvilket som helst hjem..
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 Vet ikke... men det gjør at folk slutter å lure på om det er deres lille slektning som er funnet død.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #6 Skrevet 14. november 2011 Det er vel fordi det er det de vet, og kan gå ut med uten å si navn. Og det snevrer inn hvem det kan være ganske radikalt.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #7 Skrevet 16. november 2011 Nå skjer det da ganske ofte at utenlandske menn kommer etter barn og kone ved skilsmisse. Slike ting SKJER oftere hos utlendinger, lik det eller ei. Jeg reagerte på at en åtteåring var alene hjemme. Synd at morens dumhet går utover et uskyldig barn.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #8 Skrevet 16. november 2011 Dette er helt fryktelig,vi bor ikke i området.Men jeg har en 8 åring selv,og denne saken gjør meg lei meg.Jeg håper de finner ut av det. Min 8 åring er ikke alene hjemme,kun hvis jeg må ut med søppel mens hun er her.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #9 Skrevet 16. november 2011 Jeg leste at foreløpige undersøkelser tyder på at det ikke er noe kriminelt som har skjedd. Og det er ikke unormalt at en åtteåring er hjemme alene en liten stund før mor eller far kommer hjem. Selvsagt stiller det seg annerledes hvis man f.eks lar være å benytte seg av sfo selv om ingen er hjemme, og at barnet da må være hjemme alene i timevis. Men det at barnet f.eks går hjem når sfo stenger, og venter en halvtime på mor eller far, er jo ikke noen krise slik jeg ser det. Men kommer gjerne an på barnet, modenhet osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå