Gå til innhold

Hjelp ang drittslenging..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Har ei venninne som snakker så masse drit om mannen sin og hans familie. Egentlig snakker hun drit om de fleste...

Mannen min er nær venn med mannen hennes, og min mann syns han bør få vite om dette. Det er virkelig stygge ting hun har hatt ut av seg.

Hva syns dere? Skal vi bare holde oss unna? Eller skal han få vite om det?

Vil egentlig ikke skape drama, men samtidig bør han vel få vite hva han bor sammen med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det en god venninne, så hadde jeg rett og slett bare sagt det til henne.

Er det en fjern bekjent, så hadde jeg ikke sett på det som mitt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble venninner gjennom mennene våre...

Jeg trodde vi var nære venner helt til jeg fikk vite at jeg ikke var noe unntak i drittslengingen...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke villet hatt en sånn venninne..

 

For noen år siden var det en venninne av meg (som viste seg å ikke være en god venninne) som behandlet kjæresten sin skikkelig dårlig, også foran meg/andre... Jeg ble utrolig provosert, og holdt meg unna henne. Til slutt spurte HAN meg hvorfor jeg ikke traff henne så mye mer, og da var jeg ærlig og sa at jeg ikke likte hvordan hun behandlet han og syntes han fortjente bedre.. Han fortalte jo det til henne, og da la hun meg for hat og siden har vi ikke hatt noe kontakt. Fant senere ut at hun har gjort ganske mye slemt mot andre også, så tenker at det var verdt å si fra om det, ikke noe tap for min del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne mennesker BØR settes på plass en gang for alle. Hvis mannen din er venn med mannen hennes, så synest jeg faktisk at dere eller ihvertfall mannen din, bør fortelle han hva som foregår.

 

Hva skal man egentlig med sånne venner, de skaper jo bare irritasjon og fientligheter rundt seg.

 

Har en venninne som holdt på slik som du nevner. Bare at hun sparte verken foreldrene , søskene sine, eller slekten forøvrig.

 

Det ble en h.... oppvask., nå står hun uten familie og med nesten ingen venner, men har hun lært?? Neida, hun "er og blir perfekt", og mener at alle andre er gal

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde du jammen rett i 21.18. Er de sammen enda da?

 

Jeg har prøvd å trekke meg unna henne, men er liksom ikke så lett når hun ofte tar kontakt, og jeg sliter med å si nei, selvom jeg er meeeeget lei!!

Mannen min vil virkelig fortelle kameraten sin hva som foregår, men jeg er litt skeptisk.. Er vel litt redd for konfrontasjoner kanskje..

Dessuten har jeg betrodd meg til henne (før jeg oppdagen hvordan hun egentlig er) og er redd for at hun skal hyle ut...

 

Høres ut som vi er 14 år ;)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21.28- Hun bør vel egentlig settes på plass ja.. De hun kaller sine beste venninner snakker hun om.. Jeg sitter egentlig bare å "hmm'er" og "jaha'er" og tenker mitt.. Og det er at hun sitter igjen alene til slutt om dette fortsetter...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det slik med ett familiemedlem av meg. Jeg hadde også betrodd meg til henne og var redd for at det jeg hadde betrodd skulle komme ut.

Men for å si det sånn, deg jeg hadde betrodd henne, var kommet ut allerede mens vi fortsatt var "venner", det var bare det at jeg ikke visste det, for det var ingen som turde å fortelle meg det.

 

Tenker at det samme kan gjelde deg, hvis hun er en slik sladrekjerring som du beskriver, så har hun sikkert hatt " pressekonferanse" om "det hun vet, for lenge siden.

 

Vær tøff , kast henne på dør, ikke frykt henne, hun burde heller være den som var redd. Er hun som har mest å tape, er vel tross alt henne som har snakket mest dritt om menneskene rundt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...