Gå til innhold

Jeg har virkelig lyst til å forstørre puppene mine, men hva når jeg får flere barn? erfaringer please :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en datter på snart ett år, og etter jeg suttet å amme har puppene mine så og si skrumpet inn. Jeg har veldig lyst til å operere brystene - enten ta silikon eller fettransplantasjon. Jeg har fått beskjed om at hvis jeg ønsker fettransplantasjon burde jeg vente til jeg har fått alle barna jeg ønsker, og jeg må være obs på at puppene antakeligvis da vil endre form og fasong uansett når jeg blir gammel fordi de blir "ekte". Men det gjør jo ingenting - hvem trenger vel flotte pupper som pensjonist uansett :)

 

Men så har jeg tenkt litt på silikon... Mange ammer jo med silikon? Hvordan er det? Endrer puppene sine da, blir de styggere eller blir de fine igjen etter amming? Ønsker gjerne erfaringer ang dette - så alle med silikon eller med folk som har tatt silikon, og ammet etterpå - vær så snill og svar meg på dette, det hadde hjulpet meg mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uansett hva du går for anbefales det å vente til du er ferdig med barn.

Mange er heldige og har like fine pupper etter amming, men risken er stor for at de forandrer seg og at du får innkapsling. I tilegg er melkesprengen ofte ut av en annen verden da det jo er ganske mye trangere der inne.

Når du satser så mye kroner er det en liten ting å vente til alle barna er ute. Jeg har nå ventet over tre barn og skal få mine i januar :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok silikon før mitt første barn (flere år før). La inn prostesen ved at de skjærte rundt brystvorten, og de kuttet da noen melkeganger på det ene brystet. Mao; dårlig med melk i ene puppen. Andre fungerte som normalt, man må bare amme oftere pga plassmangel. Jeg endte opp med å delamme i 6 mnd, og det fungerte bra for oss.

 

Utseendet på puppene er fortsatt flott :) Venter nå mitt 2 barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Tok silikon i Januarm2010 ble gravid Juni 2010 så veldig kort tid etter da.

 

Ammingen gikk fint, masse melk i begge pupper, men sinnsykt melkespreng første dagene etter fødsel og blødde fra brystene veldig vondt det altså.

 

Nå er de like fine som før graviditet, men med strekkmerker.

 

Lykke til uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde fra puppene selvom jeg ikke hadde silikon og det gjorde veldig vondt, så det har kanskje ingen sammenheng? Hadde også skikkelig melkespreng, det så seriøst ut som at jeg nettopp hadde tatt silikon den første uka etter fødsel hehe... Det jeg er redd for er at puppene kommer til å endre seg etter jeg har fått flere barn?

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør det.. Jeg la inn silikon da jeg var ferdig å amme første barnet. Kjempefornøyd med resultatet, og puppene var superfine helt til jeg ble gravid med nr to. Underveis i graviditeten ble de større og sank nedover. Har ammet et år nå og de ser helt ille ut. Vent til du er ferdig med barn, så har du fine pupper i mange år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...