Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Det er ømt i brystvortene, og stikker fælt. Noen som vet hvorfor? Har hatt brystredukjson tidligere, og fått beskjed om at jeg ikke får til å amme... Har ett barn fra før som ikke gikk å amme heller.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Det faller vel innenfor normale forandringer i brystene under svangerskapet. Melkekjertler, kanaler og melkesinuser skal igjennom en forandring og det kan gi ubehag. Jeg hadde også stikninger i brystene når jeg var gravid og legen sa det var normalt. Tror ikke det har noen sammenheng med reduksjonen din sånn sett. De fleste kan i dag amme selvom de har hatt brystredusksjon, men det kommer an på hvordan din opperasjon ble utført, om de bevarte melkekanalene eller om de kuttet de. Mange kan ikke full amme men del amme kan være mulig alikevel. Dog vil det nok kreve litt ekstra innsats for å få tømt brystene skikkelig.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 ok, de prøvde det meste sist, men gikk ikke så fikk tablett som stoppet melkproduksjonen. Denne gang sa legen at det ikke var mulig å amme, men sist var det 50 % sjanse. Får bare vente å se da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå