Gå til innhold

noen her som har tatt mammografi?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

og vil fortelle meg hvordan det gjøres og om det er veldig vondt??:S

(jeg har silikonproteser så vet ikke hvordan det blir.........)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tatt det 3 ganger, men synes ikke det gjør vondt. Mer ubehagelig enn vondt. Puppen blir "klemt" mellom to plater, og du kjenner at det trykker, men det varer jo ikke så lenge.

 

Mine pupper er ekte, så kanskje det gjør mer vondt for deg med silikon.. Er visst mer ubehagelig jo fastere puppene er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at det kan være både komplisert og mer enn ubehagelig for dem med silikon i brystene.

har og lest at det kan være gunstig å bruke ultralyd ved silikoninnlegg, evt. kombinere med mammografi.

Tenkt endel selv på dette med mammografi og å undersøke brystene, har selv silikoninnlegg, nemlig. Jeg syns det kan være temmelig vondt å bare ligge på magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei...jeg synes det er helt ok å ligge på magen, jeg merker ikke at det er proteser i brystene, enda jeg har litt store proteser(hadde ingen pupper, eller en liten pupp og en heeelt flat, asymmetri...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt det to ganger. Første gangen fordi jeg hadde flere kuler i brystene som viste seg å være vanncyster. Da var det så vondt at jeg holdt på å svime av. Andre gangen hadde jeg og cyster, men mindre og færre. Var litt vondt og ganske ubehagelig, men ikke sånn som første gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tatt det en gang før og det var ufattlig vondt, men jeg har veldig sensitiv hud og forøvrig utrolig slappe pupper.

Hun som tok mammografiet på meg var en student og rev å slett i puppene mine for å få dem skikkelig på plass...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...