Gå til innhold

E veldig glad kommende storesøster <3


*LilleTroll + spira

Anbefalte innlegg

Frøkna på 3,5 fikk vite hun skal bli storesøster i dag, og reaksjonen var mildt sagt FANTASTISK!!!<3

 

Hun har overøst meg og magen med kyss, smilt fra øre til øre og hoppet og danset "ukontrollert".. Hun har ønsket å bli storesøster lenge, så det var veldig deilig å kunne si at det skal hun bli :-)

 

Det var veldig deilig for mammahjertet å se. Er 11 uker, og magen begynner på poppe frem. Dét, i tillegg til at jeg er veldig sliten, kvalm og stort sett klistra til sofaen gjorde at vi ville fortelle det nå. Hun vet at hun må ha bursdag først (i mai!), og at det først skal bli vinter, så vår og sommer.. Blir lenge å vente, men bursdag er stas og noe hun kan relatere seg til (ikke at hun har lært seg mnd enda.. Hihi).

 

Gleder meg til fortsettelsen... Hvis bare formen kunne blitt fin i tillegg nå, da skulle jeg ikke bedt om mer (eller jo, ønsker at sprellerten i magen er frisk og rask!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så moro at snupp gleder seg. Vi tenker å fortelle junior snart, skal på ul på fredag så hvis alt ser bra ut på den tror jeg vi forteller ham i helgen. Mest fordi jeg er så kvalm fra jeg står opp til jeg legger meg. Kaster opp hele tiden, og i stedenfor å gå opp i vekt, så går den ned..... Gleder meg til kvalmen blir borte og at man kose seg med tilværelsen, og se frem til julebord med god mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i den.. Jeg kaster ikke så mye opp, kun når det blir alt for ille (som i går da min kjære fant ut det var lurt å steke hvitløksbaguetter!).. Vekten har dog gått ned, fordi jeg orker ikke tanken på alt som heter middag eller fettete mat.. H går det i brødskiver med skinke til frokost middag og kvelds. Skikkelig kulinarisk..

 

Krysser fingere for at vi er i mat-form igjen til den 10. desember snupi!!

 

Spennende med UL på fredag, tror jeg og må bestille time til en sniktitt. Hvor skal dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får egentlig bare i meg mat med smak, så det går i taco og nudler.... Har funnet ut at det beste er å spise litt for så å sove, for å ikke kaste opp. I tilllegg knaskes det i mye lovehearts - hjelper masse mot kvalmen.

 

Vi skal til Majorstuaklinikken. Mest for å sjekke om deter tvillinger eller ikke, siden det er så mange twins på begge sider av slekta. Pluss at det er koselig å få en liten titt på lille vidunder i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...