Gå til innhold

Utroskap....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eh... Det kommer vel an på en hel del ting, tror du ikke? Hvor lenge det har foregått, tyngden på løgnene, om den utro viser sann anger og er villig til å stå på litt for at partner skal finne tilbake tillitten...

 

Uansett, finnes da ikke fasit for sånt? Det må jo bli opp til hver enkelt hvordan de reagerer på utroskap. Jeg forebeholder meg i hvert fall retten til å gå fra mannen om han er utro, om det er hva jeg føler er best.

Er ganske sikker på at han hadde gjort det samme.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg hadde "på død og liv" kastet han ut. Om han hadde hatt så liten respekt for meg at han hadde dyttet p&%¤#en sin inn i andre damer, så hadde det vært kroken på døra. Det finnes ingen holdbar unnskyldning for utroskap i mine ører...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, her kommer du til å få to typer svar: de som mener utroskap er en klar delbreaker, og de som mener at det kan tilgis under gitte forutsetninger.

 

Og det ene er ikke mer riktig eller galt enn det andre. Det er MANGE faktorer som spiller inn, og det må selvsagt være opp til den enkelte om denne vil gå eller bli.

 

Syns det blir så teit å liksom skulle diskutere hva som er "riktig" å gjøre i sånne situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...