Gå til innhold

når forteller dere det til søsken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg til å fortelle mine to barn at de skal bli storesøsken i juni, men er usikker på når jeg skal gjøre det.

Er nå 11+3, og har bevist ventet fordi det har gått galt 2 ganger tidligere, men får nå oppfølging på UL og så langt ser alt bra ut.. har heller ikke fått noe særlig mage så de har nok ikke merket noe!!

Mine to søte er 5 og 7 år og vil være store nok til å forstå at babyen ikke kommer før til sommeren... men når nyheten slippes vil jo det spres relativt raskt tenker jeg på skole og barnehage etc..... bare min mor,søster , venninner og sjef som vet noe enda!!

Når slipper dere nyheten???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Er ca like langt på vei som deg, nr 3 her også :)

Har også flere sa'er bak meg, og har også av den grunn ventet med å fortelle nyheten.

Har vært på ul, og har hørt hjertelyd. Vet at alt er bra nå :)

Skal fortelle det til ungene (5 og 9 år) etter ul 30. Nov :)))

Skrevet

Er 11+1 i dag og fortalte det til frøkna på 3,5 i dag... Ale aldri sett henne så glad før <3

Formen er heller begredelig så valgte å fortelle det til henne nå.. Hun er klar over at det tar lang tid før babyen kommer, at hun må ha bursdag først! (i mai..!) Familien vet det, det samme gjør jobben min grunnet sykemelding. Magen er på vei frem den, så om det skulle glippe i bhg, so be it. Vi har sagt det er vår lille hemmelighet enda, men spørs hvor mye hemmelighet en 3,5 åring klarer holde på..hihi!

Skrevet

Er alt bra på tidlig UL 1 desember (12+5) så sier vi det til søskene, og resten av familien da.

Vi har ikkesagt noe til noen enda, utennom de virkelig nære venner.

Det syns virkelig ikke på noen måte heller, så hadde det kommet spørsmpl hadde jeg blitt overasket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...