Gå til innhold

MENSEN.. KOM TILBAKE!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Baby er nesten 8 måneder, jeg fikk første mens rundt 2-3 måneder etter hun var født. Det var i begynnelsen av måneden, og siden har den kommet rundt da, men litt senere hver gang. Forrige måned kom den den 6..

 

Med andre ord er jeg.. ca en uke på overtid. Har hatt minimalt med sex denne måneden (og ingen uhell), og jeg ammer enda iallefall 70% av matinntaket til mini (hun spiser frukt eller grønnsaker og en halv porsjon grøt per dag).

 

Kan syklusen min være litt sånn rar på grunn av ammingen? JEG KAN JO IKKE VÆRE GRAVID! Vil ikke kaste bort penger på en test, har en gang i livet gått 2 uker over IKM, men det var måneden før jeg ble gravid sist.. Så om en uke brenner jeg vel penger på en test igjen.

 

Råd? Snille ord? Lignende historier som ikke endte i fødsel?

 

Føler meg forresten ikke gravid. Forrige gang var jeg superkvalm og supertrøtt. Er ganske trøtt for tiden, men det er fordi jeg er vrangsøvd og har en baby som får tenner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja.. prevensjon og prevensjon. Har hatt sex kanskje 2-3 ganger, og selv om vi ikke brukte kondom kom han ikke inni meg. Høres kanskje naivt ut, men det har funket for oss i mange år, vi ble ikke gravid før vi sluttet med det sist.

 

Men ja, det er vel en ørliten sjanse' her'..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sånn jeg ble gravid..........

 

Hadde sex, og han kom ikke inn i meg... men likevel... Her sitter jeg gravid...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger da ikke å ha sex ofte for å bli gravid. Han trenger heller ikke komme i deg for at du skal bli gravid. En liten dråpe sæd som lekker fra tissen under samleie kan være nok.

Selv om noe har fungert så kan flaksen ta slutt og voksne mennesker som ikke ønsker å lage barn har vett til å beskytte seg.

 

Får håpe for din del at du ikke er gravid da.

 

18:31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, får håpe det. Faen altså, han skal få bank om han har smelt meg på tjukka igjen SÅ raskt..

 

Hmm.. terminkalkulator:

 

Du er nå 5 uker og 4 dager på vei:

Unnfangelsen finner sted omkring:

20. oktober 2011

 

...virker veldig rart da. Vet vi hadde sex den 29, men før det tror jeg det var stille i iallefall 2 uker...

 

Tiden får vise! Om jeg er gravid begynner iallefall hjertet til fosteret å slå i dag om terminkalkulatoren har rett. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Livmortappen min kjennes forresten ut som jeg er i ferd med å få mensen, og jeg merker jeg har litt mindre melk enn vanlig, så jeg har enda håpet om at det ordner seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...