Gå til innhold

har saa daarlig samvittighet!


Tante_Esel

Anbefalte innlegg

Hater aa holde denne graviditeten hemmelig, men samtidig vil jeg ikke fortelle enda...

 

vi har hatt flere prøverørsforsøk, og det klaffet paa det forsøket som ingen visste at vi hadde...

 

har KUN fortalt svigers... for min familie er saa stor, og jeg føler liksom at forteller jeg til mamma, saa blir nyheten spredd rundt...

 

og saa vil jeg liksom bare vaere helt sikker paa at det gaar bra denne gangen... saa planen er aa fortelle paa julaften... men om jeg klarer aa holde ut saa lenge er jeg ikke sikker paa...

 

jeg er 100%sykemeldt fra jobb, og har fortalt sjefen, men gitt streng beskjed om ikke fortelle videre

men faar jo saa mye medfølelse fra mamma og venninder for at jeg er sykemeldt... og saa er jeg egentlig bare lykkelig...

 

jaja.. hvor jeg vil med dette er jeg ikke sikker paa men...

 

hva tenker dere, har dere fortalt, eller er dere litt i samme baat som meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg

 

Gratulerer!! Endelig :-)

 

Jeg er vel litt i samme båt som deg selv om vi slapp å gå så langt som prøverør. Etter år med prøving ser det nå ut til at plutselig pergotime har fungert. Jeg er overrasket, lettet, oppgitt, glad, spent... og veldig redd for at det skal gå galt denne gangen også.

 

Jeg har tenkt sånn som deg, jeg vil vente med å fortelle. Det syns jeg ikke du skal ha dårlig samvittighet for. Dette er deres lille hemmelighet, gled dere sammen og fortell når du er klar. Ingen som har "krav" på å vite.

 

Jeg skal hvertfall vente til etter UL. Håper på å se et hjerte som banker om et par uker. I følge terminkalkulator er termin i andre uke av juli.

 

Håper på det beste for deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke noe galt med å ikke fortelle det før på julaften, hadde også gjort det hvis jeg var deg. Fin julepresang det!

 

Men å vente til ultralyd (til du nedenfor) er nok litt sent......da viser jo magen ganske godt!

 

Jeg venter nr 3 og magen kommer jo til å vise lenge før denne gangen enn første gang, så jeg sier det vel snart....termin i begynnelsen av juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

 

Jeg skal ikke vente til uke 18 med UL, jeg skal i uke 7-8. Har hatt mye trøbbel med graviditet og har forsøkt i åresvis. Skal ha tidlig UL for å se om det er liv.

 

Derfor jeg vil vente med å si noe til jeg har sett at det er noe å fortelle.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forstaar deg godt anonym 21.32 :)

 

tror jeg skal klare aa vente til julaften ;) hadde vaert saa deilig aa vaere litt lenger paa vei naar jeg forteller... da blir det liksom enda mer sjokk og glede ogsaa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Best å opprette profil slik at navnet kan kjennes igjen :-)

 

Vent til julaften du, det blir en super julegave og alle kommer til å forstå når du forteller det!

 

Jeg forteller det nok etter den tidlige ultralyden tror jeg, selv om det er litt deilig å fordøye dette selv først. Blir litt tryggere etterhvert som dagene går og det lille frøet fortsatt er med :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...