Gå til innhold

Kjøper dere gaver til deres ex-svigerfamilie?:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eller blir det bf sitt ansvar? Det skal da i all hovedsak være gaver fra jentungen på 3 år til besteforeldrene, en tante og onkel.. Og.. kanskje faren og? Men han skal ha med dama, må jeg kjøpe noe til henne også da? Lå å tenkte litt over dette igår:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du må ikke noen ting det bestemmer du helt selv. Jeg har lyst til å gi mine xsvigerforeldre en superflott gave, for de har stilt opp masse for meg og ungen min, så kjøper fra oss begge. der man ikke har så mye kontakt med svigerfamilien hadde jeg overlatt gavehandling til bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de har jeg ingen kontakt med lenger så det gjør jeg ikke.

 

Jeg kjøpte gave til exen og hans nye dames barn (altså, dems fellesbarn når de ble født) begge gangene, pluss gaver fra barnet til dem, men jeg hørte aldri noe takk eller noe, så jeg har latt det være.

 

X-svigermor har jeg ikke snakket med siden jeg flyttet fra sønnen hennes, øvrig familie likeså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lar barnet lage noen tegninger, så lager jeg ett sånt lite skrytealbum, evt en årskalender med bilder fra året som er gått og sender til eks svigerforeldre. Dette er da gaven fra barnet.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, de er flinke med vesla men har henne ikke så ofte ( bor langt unna) men de stiller opp i ferier. Tenker kanskje jeg skal kjøpe noe til alle sammen, men har personlig ikke noe forhold til den nye dama som også skal være der i jula. Men virker kanskje slemt å utelate henne?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøper gave til min eks-svigermor og til min eks. De er tross alt farmor og pappa til jentungen min og så har vi et veldig nært og godt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...