Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Huset er 100 år gammelt og vi skal nå i gang med å pusse opp det ene soverommet på loftet. Vi vet det er tømmer, forhåpentligvis i bra stand på tre av veggene (ytterveggene). Innerveggen som går inn mot tv-stua (gangloftet) må kles igjen fordi døren der har blitt flyttet slik at tømmerveggen er ødelagt. På den veggen skal vi ha stående faspanel. MEN: skal vi grave frem tømmerveggene og ha de fremme, evt malte, på et soverom? Jeg er fanatisk livredd eddiser, og er redd det blir vel mange gjemmesteder med gamle tømmervegger. I tilegg tenker jeg på vask og rengjøring, det er jo ikke like lett å vaske en vegg av tømmer, som en i stående panel, hvor skitten ikke engang setter seg på samme måte. Noen her som har tømmer i oppholdsrom/soverom, og som er fornøyd med valget? Evt noen som angrer?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 å, det er så fint med tømmer som er fremme tror dere blir kjempeførnøyde hvis dere gjør det
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 Joda, det er fint. Men sånn bortsett fra det, mer praktisk tenkt, så er jeg usikker på om det blir mye jobb å holde det fint, eller rent. Andre med tanker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå