Gå til innhold

var på ul i dag,fikk sjokk...


tinus med jente06,gutt10 og?12

Anbefalte innlegg

var på ultralyd i dag og det viste seg å være 2 stk inni der.

fikk lettere sjokk,har to barn fra før og snart er det 4...men blir vel vant til tanken etterhvert...så mye som må ordnes når d kommer flere...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åjåj, det må jeg si! Skjønner godt du er sjokkert, det hadde jeg også vært. Regner med du blir mer vant til tanken etterhvert, og at det helt sikkert blir koselig med tvillinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Så kosli!

Da lurer bare jeg på: Hadde du ingen anelse på forhånd? Var du ikke mye større enn du har vært i tidligere svangerskap og kunne mistenke noe sånt? Har du merka mer liv denne gangen?

 

Har tenkt mye på dette sjøl seru...venter min nr 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo har vel hatt noen tegn på at ting var annerledes denne gangen.

Har vært mye mer sliten og kvalm,alt har liksom vært tyngre,og klæra ble trange fortere enn de andre gangene.

Det som er så rart er at jeg har drevet å spøkt med at det kanskje kunne være 2 der,men hadde aldri trodd det...

Begynner sakte men sikkert å venne meg til det nå,har til og med kjøpt inn tvillingvogn :)

Skal på hyppige ultralyder fremover så blir spennende å følge med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med to :-) Håper det blir et fint svangerskap for deg fremover, og at du mer og mer venner deg til tanken! Jeg fryktet det samme selv, vi har familien full av tvillinger på begge sider. Og det hadde jo vært typisk nå som jeg har ventet i årevis på at min kjære skulle bli klar for i det hele tatt å få nummer 3. Men vi var veldig tidlig på UL (har hatt 3 SA/MA) så vi fikk tidlig bekreftelse om at vi ikke fikk med en bonus-nr4 ;-) Men første gangen vi skulle ha barn ønsket jeg meg faktisk tvillinger, og mine to første var såpass tette at vi hadde tvillingvogn. Husker jeg koste meg fælt når jeg trillet rundt på mine to små!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...