Gå til innhold

Noen som nettopp har tatt teorien til bil?:)))


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette lurer jeg også på! Og hvor mye leste dere i boken? Leste dere mest i boken el tok dere prøven mest på nettet?

 

Og fins det prøve på nett som er HELT gratis??

 

Sorry for trådkupping :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok testene på atl.no, koster 40 pr døgn, mulig det er det samme? Uansett, det var eneste måten jeg leste på, og stod på teoriprøva. Fikk nok en veldig lett, og fikk mange spm jeg hadde vært borti på atl. Atl.no. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tok sertifikatet for to år siden brukte jeg teoritentamen.no

Den kosta 60 kr. eller noe for et døgn, men var nesten lik som selve teoriprøven. Den hjalp meg VELDIG! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spm på prøven er annerledes formulert, og mer "vriene",, altså de lurer deg lettere - følte jeg ihvertfall! Tegningene er også annerledes..

 

Ellers leste jeg en gang igjennom hele boka (tror jeg? kanskje..), leste sammendragene i slutten av hvert "kapittel" 1-2 ganger og tok utallige prøver på prove.no.. Jeg betalte for de da, de prøvene er "likere" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk at teoriprøven var lettere enn de jeg hadde tatt på nett. Mulig jeg var heldig da. Jeg prøvde både prove.no og teoritentamen.no, og leste selvfølgelig boka. Det som var vanskelig leste jeg flere ganger på. Fikk tre feil, men kunne hatt to, da jeg gikk tilbake og rettet på en som jeg først hadde rett. Så mitt tips er; det første du tror er oftest riktig.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...