bIomstre Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Jeg begynner å innse at sessongen for graving i jord er over, og jeg kan heller dyrke lange negler. Da trenger jeg påfyll av neglelakk! Husker Pinnekjøttmannen hadde bastante meninger om hvilket merke som holder mål, noen som noterte seg og/eller husker hvilket? Eller eventuelt har egene meninger?...
tante grusom master of law Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 Jeg har også meget bastante meninger om dette:) Jeg har prøvd allt mellom himmel og jord og kan si at Isadora, opi og essie, slår allt av andre merker inkludert chanel og dior. Jeg vil nesten strekke meg så langt som å si at Isadora topper listen, den sitter på i opp til en uke uten å flasse det minste, så lenge du ikke står og krafser mot mursteiner eller lignende. Prisen er ikke høy, så man kan ha mange forskjellige. En annen ting som også fungerer er å bruke andre merker under og Isadora eller Sally Hansen (har bare klar lakk) klar lakk over. Da sitter lakken som støpt uasett merke, selv HM og andre billigmerker. Billigmerkene har ofte litt morsomme farger.
bIomstre Skrevet 14. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2011 Jiipi, billig OG bra, det liker vi. Takker :-) Har prøvd litt mellom himmel og jord jeg også, men har ikke vært så flink til å få meg hva som er bra. Mener chanel har vært greit og at hm suger. Har ikke som vane å krafse i mustein, litt lett skraping på kjøleskapsdøra kanskje...
Anne-B. Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Opi er knall! Men en sånn klarlakk utenpå var slettes ikke noe dumt tips.
Gjest sug lut Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 Jeg er ikke så nær jula at jeg har røde negler ennå, i øyeblikket er de mørkeblå, men i alle fall: jeg liker også Isadora, de som heter Wonder Nail og har bred børste. Kjempegod dekk-evne (hater hundre lag) og sitter kjempegodt. Ellers hadde Syyyyyyden en utrolig slitesterk og fantastisk turkis lakk til null penger, den tålte dagevis med strand, sand og vann og satt like bra. Men den inneholder antakelig avfall fra Tsjernobyl, og merket har jeg aldri sett her.
bIomstre Skrevet 15. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2011 ...eller kanskje syyydenlakken satt så godt fordi neglene var sandblåst på forhånd? :-)
bIomstre Skrevet 15. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 15. november 2011 Oppfølgingsspørsmål; Neglelakk uten toluen... anyone? http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3209211.ece (legg merke til løsningsorientert jente som ungår lukt av neglelakkfjerner på rommet sitt ;-))
bIomstre Skrevet 15. november 2011 Forfatter #9 Skrevet 15. november 2011 IsaDora Wonder Nail: "Fritt från formaldehyd, toluen, DBP och kamfer. Hypoallergenisk formula." :-)
Gjest amandine Skrevet 15. november 2011 #10 Skrevet 15. november 2011 Lo godt av den linken, blomstre, spesielt der journalisten(åpenbart mannen) har skrevet at jentene bruker "dippliner" he he he
bIomstre Skrevet 15. november 2011 Forfatter #11 Skrevet 15. november 2011 Ah, godt den var til glede :-) Håper det går bra med deg!
Anne-B. Skrevet 16. november 2011 #12 Skrevet 16. november 2011 Jeg har kjøpt i Trondheim på H2 i Thomas Angells gate, velværesalong. Har sett det i større parfymerier også. Det skulle gå an å finne ut, tror jeg.
Ikkelektuell Skrevet 30. november 2011 #13 Skrevet 30. november 2011 Essie sin base coat, og hva som helst annet, nesten. Den holder på lakken som lim, både Chanel og Maybelline
mandel i grøten Skrevet 3. desember 2011 #14 Skrevet 3. desember 2011 Takker fruer, sitter her med Isadoranegler i fargen zinfandel og føler meg riktig fin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå