Gå til innhold

Gartnerlosjens røde negler ;-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å innse at sessongen for graving i jord er over, og jeg kan heller dyrke lange negler. Da trenger jeg påfyll av neglelakk!

 

Husker Pinnekjøttmannen hadde bastante meninger om hvilket merke som holder mål, noen som noterte seg og/eller husker hvilket? Eller eventuelt har egene meninger?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også meget bastante meninger om dette:)

 

Jeg har prøvd allt mellom himmel og jord og kan si at Isadora, opi og essie, slår allt av andre merker inkludert chanel og dior.

 

Jeg vil nesten strekke meg så langt som å si at Isadora topper listen, den sitter på i opp til en uke uten å flasse det minste, så lenge du ikke står og krafser mot mursteiner eller lignende. Prisen er ikke høy, så man kan ha mange forskjellige.

 

En annen ting som også fungerer er å bruke andre merker under og Isadora eller Sally Hansen (har bare klar lakk) klar lakk over. Da sitter lakken som støpt uasett merke, selv HM og andre billigmerker. Billigmerkene har ofte litt morsomme farger.

Skrevet

Jiipi, billig OG bra, det liker vi. Takker :-)

 

Har prøvd litt mellom himmel og jord jeg også, men har ikke vært så flink til å få meg hva som er bra. Mener chanel har vært greit og at hm suger. Har ikke som vane å krafse i mustein, litt lett skraping på kjøleskapsdøra kanskje...

Skrevet

Opi er knall! Men en sånn klarlakk utenpå var slettes ikke noe dumt tips.

Skrevet

Jeg er ikke så nær jula at jeg har røde negler ennå, i øyeblikket er de mørkeblå, men i alle fall: jeg liker også Isadora, de som heter Wonder Nail og har bred børste. Kjempegod dekk-evne (hater hundre lag) og sitter kjempegodt.

Ellers hadde Syyyyyyden en utrolig slitesterk og fantastisk turkis lakk til null penger, den tålte dagevis med strand, sand og vann og satt like bra. Men den inneholder antakelig avfall fra Tsjernobyl, og merket har jeg aldri sett her.

Skrevet

...eller kanskje syyydenlakken satt så godt fordi neglene var sandblåst på forhånd? :-)

Skrevet

IsaDora Wonder Nail: "Fritt från formaldehyd, toluen, DBP och kamfer. Hypoallergenisk formula."

:-)

Gjest amandine
Skrevet

Lo godt av den linken, blomstre, spesielt der journalisten(åpenbart mannen) har skrevet at jentene bruker "dippliner" he he he

Skrevet

Ah, godt den var til glede :-) Håper det går bra med deg!

Skrevet

Jeg har kjøpt i Trondheim på H2 i Thomas Angells gate, velværesalong. Har sett det i større parfymerier også. Det skulle gå an å finne ut, tror jeg. :)

  • 2 uker senere...
Skrevet

Essie sin base coat, og hva som helst annet, nesten. Den holder på lakken som lim, både Chanel og Maybelline

Skrevet

Takker fruer, sitter her med Isadoranegler i fargen zinfandel og føler meg riktig fin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...