Gå til innhold

Oppfordrer dere til å signere med nick

Anbefalte innlegg

Gjest meg mamma?
Skrevet

Jeg oppfordrer alle til å signere med nick så sant det er mulig. Da kan vi kanskje bli kvitt noe av den sure stemningen her inne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er et anonymforum. De som vil signere med nick kan jo bare skrive på skravle. Eller er det jeg som har misforstått noe her...?

Skrevet

kan jeg godt, men da er jo litt av poenget med anonymforum borte da:)

Skrevet

Så den sure stemningen forsvinner så snart nickene kommer på banen?

Du lever i en drømmeverden, du.

Skrevet

Skjønner at du syns det er mye dritt her inne, det er det!

Men personlig bruker jeg anonymforumet for ikke å føle meg så utlevert. Har blitt kjent igjen av venner her inne, ikke at det gjør noe- men fikk meg da en vekker på hvor mye info jeg/og mange andre legger ut...

Skrevet

Og hva er galt med det, håper at folk kanskje kan la være å slenge dritt bare for å slenge dritt.

Selvfølgelig er det et anonymforum, men det er vel ingen grunn til å rakke ned på andre av den grunn. kanskje det er meg som har misforstått da...............

Anonym = spy ut all den gørra du orker

Skrevet

Elsker anonymknappen, men kun for min egen del. Jeg pleier ikke å være den som legger inn sure kommentarer eller kverulerer på hovedinnleggene. Når det er snakk om å bli kvitt disse mennenskene som forpester stemningen, fungerer det sikkert å ikke signere anonymt =D (men da forsvinner jo også det jeg liker med å være anonym..)

Skrevet

Hvis man tar den ett hakk lenger: hva om alle som uansett har ikke-pinlige spørsmål pluss baller nok til å skrive under, faktisk er med på å få liv i skravlesiden (Dib) igjen? Den var engang superaktiv, og kan lett bli det igjen om ellers ukontroversielle temaer legges ut der og folk faktisk svarer.

Skrevet

Skravle er død. Ond sirkel. Folk legger nå i beste fall samme innlegg på skravle og anonym, ett sted med nick og ett sted uten...

Skrevet

Ja det var tider det. Nå orker jeg ikke bruke tid på skravlesiden fordi det er steindødt der.

Skrevet

Det spiller da ingen rolle for drittslengingen om det er ett nick der eller ikke. Det er jo ett anonymforum. Og det moderatorene syns er verdt å slette blir jo borte uansett. Tror du tenker litt feil hi.

Skrevet

Jeg har 2 nick her inne.

Kan godt bruke face nicke mitt. Men ikkje på noko slikt bortkasta tråd.

Skrevet

Folk slenger mer med leppa hvis de ikke trenger å stå for det de sier når de bruker anonym. Kaller sånne folk feige og patetiske jeg da. Hva er vitsen med å ha en mening hvis du ikke trenger å forsvare den på ett senere tidpunkt.

Skrevet

Bruker anonymknappen fordi jeg vet at det er flere jeg kjenner her inne, og noen ganger er det visse spm du ikke vil dele med andre osv.

Dessuten er det så lett å kjenne igjen andre her, har ei jeg kjenner som hadde noe problemer med mannen, men jeg visste egentlig ikke så mye om det, helt til jeg gjenkjente historien her inne...ville helst ikke vite! men...

Skrevet

Jeg signerte med nick helt til anonymknappen automatisk ble krysset av. Husker aldri å krysse den ut!

...unntatt nuh!

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Enkelte ganger er det greit å være anonym. Tenker da ikke på "drittslenging" og andre stygge kommentarer, men heller hvis man har spørsmål som kanskje er litt intime.... eller uvitende og dumme;)

Men på lange tråder/debatter hadde jeg flere ganger ønsket at flere signerte med nick, fordi det er så vanskelig å holde styr på hvem som svarer hva til hvem;)

Skrevet

Samme her. I 99% av tilfellene mener jeg å signere med nick, men glemmer å fjerne anonymknappen.

De resterende 1% der jeg faktisk velger anonymknappen med vilje, er det jo nettopp fordi jeg ønsker å være anonym- HELT anonym. Jeg har et gjenkjennelig nick, og flere bekjente her inne, og det er da absolutt ikke alt de trenger å få vite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...