Gå til innhold

Gi meg ditt beste julegavetips!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tenkte det kunne være greit å samle noen julegavetips nå som julen nærmer seg med stormskritt. Så kom med ditt beste tips. Enten e\det er til de som har alt, ett godt tilbud eller en eller annen nyttig dings som man blir glad av å finne under treet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Årets julegave i år er jo Ipad eller iphone da:) Jeg har kjøpt Ipad til gubben min.

 

Gavekort på Spa pleier jo å være en slager...

 

Parfyme, en fin øyenskyggepalett fra de litt dyre merkene...

 

Det er noen de tingene jeg har kjøpt til mine i år...:)

 

Jeg derimot ønsker meg Samsung Galaxytlf, dunjakke, ski og kamera i år:)

 

Ellers anbefaler jeg å shoppe sminke og hårprodukter på Ebay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes fasitsvaret alltid er: En god bok! Dem kan man ikke få for mange av.

 

MEN siden gubben har en to meters høy stabel som han er nødt til å lese seg igjennom i nærmeste fremtid, så tror jeg jeg må finne på noe annet til ham i år.

 

Ellers sverger jeg til hjemmelaget: Alt fra slvplukket/tørket sopp i pen innpakning, sylter og salsaer av selvplukkede bær/plommer, julekaker i gavepakning til dem som ikke liker å bake selv, samt strikkede og heklede gaver til dem som jeg vet liker å få det. Fiinnes ikke noe verre enn å få en hjemmelaget gave man IKKE har lyst på, så jeg prøver å spare folk for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynte tradisjonen i fjor med å gi min manns besteforeldre fotoalbum. Ett album der en kan sette inn ark. Vi var flere som har gått sammen, så vi lager noen sider fra året som har gått, med bilder, tegninger og noe annet. (i fjor var en stil som eldste fikk karakter 6 på med)

Gaven falt veldig i smak, så i år og årene fremover blir det samme gave, ett lite sammendrag fra året som har gått. (disse bor på andre siden av landet, med barn, barnebarn og oldebarn spredt rundt i hele landet så de ser oss ikke så ofte)

 

Bestefar hintet om at han ønsket seg slik gave i år, så vi må forhøre oss litt med de andre søsknene til min mann.

 

I år skal jeg være flink og få fremkaldt bilder jeg har med tantebarna mine. 5år med bilder blir noen, så det blir nok min søsters gave i år, sammen med endel ting til fotoalbum. Mine barn fikk slik av hun i fjor (bare fra en ferietur de var på sammen, ungene var superfornøyde)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hudpleie produkter! elsker å gi, elsker å få :) vi trenger jo å pleie oss selv...

 

www.cosmopharma.no/no70056/julpaket

 

sjekk her, helt fiks ferdige til og med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...