Gå til innhold

Trenger råd! testikler!


Anbefalte innlegg

Skrevet

har en gutt på 3,5 år, er redd testiklene vandrer opp i lysken, har hørt at dette er vandlig den første tiden, vi har vært på UL, siden legen ikke fannt den ene testiklen, å da så de to testikler, så han har no begge vertfall..

men nå er han jo blitt så stor, kan de vandre enda, burde de ikke ha "lakt seg til ro" i pungen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er redd de kan sette seg fast der oppe?

HI

Skrevet

Husker en jeg gikk på skole med ble kalt en balle da han var mindre pga den ene testikkelen ikke kom ned før sent, så tror det er vanlig at de vadrer litt:)

Skrevet

jaokei :) bra!

håp det ordner seg, så han ikke blir kalt "en ball" :P

Skrevet

Hehe det går nok helt fint:) syns også å ha hørt at menner som kler seg ut som damer osv kan "stappe dem opp dit dem kom fra" så di kan nok gli opp å ned. Men senere holder de seg nok nede:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...