Gå til innhold

Da var jeg ferdig med alle julegavene:) Hvordan ligger dere ann?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har bestilt Ipad til gubben, handlet på ebay til mine venninner (sminkeprodukt) Parfyme og gavekort på Spa til moren min, Dab-radio til faren min, og penger til min del av iphone 4s til broren min (spleiselag med foreldrene mine) Puh, hjerlig å være ferdig kjenner jeg:)

 

Hvordan ligger dere ann? Og hva kjøper dere?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ligger veldig bra an, blir nok ferdig i løpet av denne uka.

Har en del flere enn deg å kjøpe til så gidder ikke ramse opp alt, men har begynt tidlig å tenke ut gavene iår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt en eneste gave, gjør det muligens når jeg reiser på ferie neste uke, men hvis ikke blir det ikke noe før i midten av desember, tidligst. Orker ikke å tenke på det så lang tid i forveien, så kult er det ikke å kjøpe gaver.

 

Aner ikke hva jeg skal kjøpe, men finner alltid noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei 13.55, det gjør jeg ihvertfall ikke:) Men jeg er veldig flink til å spare da!

 

Var ikke meningen å virke skrytete:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med tanke på at jeg har en del bursdager i både oktober og november... så har jeg ikke begynt enda. Jeg kjøper kun til mine barn, mann og søsters gutter.. og det var det. Har ikke verdens høyeste lønn, men det er prisen å betale for å ikke jobbe fulltid.

 

Jeg må vente til desemberlønnen til å kjøpe gavene.. Lager noe selv også, og det er i boks=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten ferdig. Mangler gave til mannen, og til halvannetåringen. Og hva kjøper man egentlig til noen av de der? det er ikke det enkleste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper noen gaver i august, noen i september, noen i oktover og hadde tenkt og bli ferdi med alle utenom oss selv og barna nå o november..Men enn så lenge mangler jeg svigers og mine foreldre..Resten er ferdig.Alle bursdagsgaver også (merkelig hvor mange bursdager det er i oktober og november.....)

 

På denne måten får jeg med meg salg (lekebutikkene har skikkelige kupp...49 kroner for noe som har kostet 500 og liknende...)Nøytrale klær, altså sommerklær i restkurver som er supre basisplagg...Har fått i singletter jeg vet er supergode og veldig bra kvalitet som koster 349 til 10 kroner stykke,. skjerf som er så populære i grått og blåtoner som OGSÅ er fint til vinter, virkelig pris 399, 10-kronerssalg:o) Da blir det masse fint til jentene når jeg har grense på 200 kroner pr person!!!

 

Merker ikke at julegaver koster noe når jeg gjør det sånn, men i år har vi slitt litt, da vi har malt opp og gjort om store deler av huset..Selv om vi gjør alt selv og kjøpt alt på tilbud, så flyr tusenlappene fort...Derfor henger jeg også etter med gaver til foreldrene våre,- og del av desemberlønna vår går til det..Vi som hadde HÅPET det kun kunne brukes på oss selv :o) Ja, ja.......8 av 23 gaver som mangler, pluss at alle 6bursdagsgaver til okt/nov er ferdige :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så heldige dere som er ferdige.

jeg skal handle det meste i tax free når jeg skal ut å reise snart tenker jeg. er en del å spare der + at det blir fine kvalitetsgaver som blir brukt og ikke bare billig tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ferdig med 6 stk, har 13 igjen! Får kjøpe halvparten i morgen og resten neste mnd tenker jeg :) Du er heldig som er ferdig med alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke begynt enda, eller jo, til ungene og svigermor (hjemmelaget forresten). Butikkstresset blir det nok av i desember. Jeg har ikke en gang begynt å kjøpe julepynt! Tenk dere det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg ligger godt an. Kommet godt i gang med de fleste. Ikke alt er kjøpt inn, men jeg vet hva jeg skal kjøpe.

Sambo: ullgenser, hvitløkspresser fra eva solo, ansiktsprodukter

Mamma: leggvarmere, hansker, + noe jeg ikke vet hva enda

Pappa: Fotoutstyr

Søster: ansiktsprodukter

Bror/svigerinne: Gryteunderlag fra menu, heklet brødkurv, glass med alle de tørre ingrediensene til en kake (alt de trenger å tilsette er egg/melk/smør)

Mormor/morfar: fotoalbum av babyen

Venninner: såper, håndkle.

 

Svigerfamilien får sambo ta seg av.

Eneste jeg ikke har planlagt noe til er babyen. Men tror det blir så mye gaver både til fødselen og jul, at jeg tror vi kanskje bare setter av litt penger til henne istedenfor.

 

Deilig å være i gang, så blir det mindre stress i desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten ferdig med min liste:-) Begynte egentlig ganske seint i år.

Har endel flere å kjøpe til en deg HI. I år har jeg i tilleg delegert endel av listen videre til mannen. Kan godt hjelpe til litt han også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er midt i eksamenstiden, så jeg venter litt til...har kjøpt 2 da, men er usikker på om jeg skal beholde den ene selv da søsteren min ønsket seg noe annet...(sa hun etterpå).

Har ikke så mange å kjøpe til, er barna,foreldre,svigers,søsken og 2 oldeforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14.13

Jeg liker tanken din, og jeg prøver også å gjøre det slik.

Har ikke fått gjort det i år, men barnehage bursdager og venner bursdager kjøper jeg ting på salg til, altså da handler jeg stort og har hele året...prisene er ca 49kr per ting, og da er det på salg..veldig greit:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner aldri med julegaver før advent! Det er en koselig del av juleforberedelsene, og den ene gangen jeg var "flink" og var ferdig før advent visste jeg ikke hva jeg skulle gjøre resten av måneden:) så da ble det mange ekstra gaver på alle, for jeg bare måtte julehandle litt;)

 

Jeg legger stor omtanke i hva hver enkel skal få, lager lister og planlegger, så har mannen og jeg et helt privat julebord hvor vi koser oss på hotell, bare vi to. Vi spiser godt, elsker masssse og shopper julegaver. En kjempefin juletradisjon.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke begynt en gang, men kjenner at jeg ikke stresser med det. Skal bare kjøpe til mannen, barnet på 19 mnd, foreldre og 2 søsken. Så det tar jeg nok på en ettermiddag eller to i desember!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...