Gå til innhold

Hva slags vogn? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har termin i mars..

Vi bor i femte etasje i et nybygget Obos-borettslag med heis i Oslo (utenfor sentrum). Vi har ikke bil, men kommer til å benytte oss av kollektivtransport (men det meste vi trenger er innen gangavstand så blir ikke daglig kollektivtransport).

 

Vi har ikke noe peiling på vogner, men liker Emmaljunga City Cross. Mannen er veldig skeptisk til vogner med tre hjul, men jeg vet ikke helt? Kanskje greit i Oslo?

 

Vil gjerne ha forslag og tips/råd fra dere som har litt mer peiling enn meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da ambefaler jeg også Simo kombi!

den er fantastisk! men litt stor å ha i byen, så kan være lurt å kjøpe en slaks trille eller noe, hvis man skal gå en del i byen..

hilsen første anonym :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mm, har ikke prøv City Cross, men Simo vogna er veldig god å stødig, fin drmping, å stor god kalesje, som luner godt! så ungen får ikke vind inn i vogna, den er kjempegod å kjøre på grusvei og litt offroad :P

vi har den, siden vi er mye på turer og slikt, den er laget for norske forhold!

å ingen problem å kjøre på snø :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal gå mye og spesielt på asfalt, i byen osv vil jeg virkelig anbefal en med svingbare framhjul. Brio Go eller Sing er gode vogner , også på sandvei osv. I skogen er det få vogner om noen som er "gode" , de fleste kommer du deg fram med, men her anbefales bæretøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...