Gå til innhold

Hmm.. Burde jeg ha sjekke telefonen hans?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen min har vært i litt dårlig humør i det siste. Lett irritabel og ikke så lett å be om ting.

Han er svært avhengig av telefonen sin og bærer den med over alt og har glemt den kun en gang på 10 år.

Men i dag lå den utrolig nok igjen. Har det skjedd så har han stått i døra etter 20 sekund.

Men det gikk en time. Da ringte han fra en kollegas mobil og spør om jeg kan levere den da han ikke hadde mulighet til å hente den selv.

Så jeg gjorde meg og minien klar og dro.

 

Og han virket etter kort tid veldig overglad. Spurte tilfeldig om jeg kunne låne kortet hans og handle litt pø til huset.

Det har plutselig kjempegreit.

Og så ringte jeg og spurte han om noe annet jeg har mast om lenge.

Nei, det skulle han fikse straks.

Og igjen denne boblende gleden som man er veldig glad, lettet eller har vunnet noe.

Så nå lurer jeg... Er han glad for at jeg ikke har oppdaget noe på telefonen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det KAN hende du har lest litt for mye her inne i det siste. Ikke stress deg opp uten grunn, det kommer det aldri noe godt av.

 

tegn på utroskap er bl. a. at han plutselig ikke legger fra seg tielefonen, når han har brukt å gjøre det. At han forandrer oppførsel over tid, ikke bare at han er irritabel en periode fordi han f.eks er trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig tror du overtolker og legge altfor mye i dette.

 

Skal man leve sammen i et livslangt forhold må det da være lov å ha en litt sliten og irritabel periode av og til uten at man skal beskyldes for å være utro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...