Gå til innhold

I fare for å drite meg ut, men er Moncler et kjent, dyrt merke?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sønnen har arvet klær fra en nabogutt, en kjempetøff jakke som det står Moncler på. Han har fått en del fine ting fra denne gutten før, blant annet lacoste, marco polo(?), men også HM-klær altså. Men er bare litt nsygjerrig på den jakka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj? Er det mulig? Jeg aner ikke om den er ekte, faren er mye og reiser... Men det betyr ikke så mye heller, jakka er så god, synd hetta mangler:)

 

Ja, vi har kjempekoselige naboer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er mulig? Ja, det er det. Jeg kjøper mye barneklær som koster veldig (skammelig) mye, og mye av det kan fint overstige to lapper. ;) Selv er jeg ikke så glad i Moncler, men de er nok gode å ha på seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, klar det har jo med økonomi å gjøre, hadde vi hatt bedre råd hadde jeg nok også brukt mer penger på klær... og kanskje også kjøpt litt mer kvalitetsklær til barna... Men de har nå klær så de er både gode og varme og vi er takknemlig for det som vi får. Noe sparer vi på og bruker, annet enten kaster jeg eller gir til veldedighet...

 

Dette er en type dunjakke med "skinnende" ytterside, altså blank/glatt, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man må jo ikke bruke masse penger for å få fine klær, det viktigste er jo at barna har gode klær de kan gå i. :)

 

Ja, det er slik Moncler-jakkene er. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

 

takk for hyggelige svar, var nesten litt redd for å skrive spørsmålet og poste det, for kunne like godt fått tyn for å ønske å skryte eller noe sånt...

 

Ja, det viktigste er at ungene har gode og varme klær:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...