Gå til innhold

Ja, snakk om å føle seg velkommen som blodgiver...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Man føler seg ikke akkurat velkommen når man ringer og vedkommende som tar telefonen er sur og viser tegn til å ha fryyyyyktelig dårlig tid, så bare kom med det tullet du har og si, og så legger på før du får sagt ha det.

 

Greit nok at det kan være mye å gjøre der fra tid til annen, men det går an å ta seg tid til å være litt høflig. Man slenger ikke bare på røret slik.

 

Når det er sagt sa jeg ingenting utover det som var mest nødvendig og brukte maks 30 sekunder på det jeg hadde å si.

 

Ikke første gang det skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiller det noen rolle hvorfor HI ringte dit? Når du ringer sykehuset, om du ringer blodbanken, en poliklinikk eller journalarkivet må det være mulig å bli møtt på en ordentlig måte - har man så dårlig tid at man ikke kan snakke med den som ringer, må man heller la telefonen ringe litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte at hun kanskje ringte pga noe uviktig, eller for å stille et spørsmål som allerede er besvart på nettsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ringte ikke for å si noe uviktig eller for å stille et spørsmål, og selv om jeg hadde gjort det, er det ikke slik man behandler folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Men du/dere, isteden for å syte om dette på et forum, hvorfor skriver dere ikke inn en klage til poliklinikken/kontoret?!

 

Bare et par,saklige, linjer om samtalen og hvordan du følte seg som pasient. Og send inn til avd. leder.

 

På denne måten kan man faktisk få en endring. For de som sitter på kontoret sitt, ser ikke dette ;)

Prøv, kanskje dere blir overrasketneste gang dere ringer etterpå?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har tenkt å sende en klage også, men jeg måtte få ut litt frustrasjon her og nå. Blir bare smått frustrert av dårlig og frekk behandling, er ikke akkurat slik at jeg tjener på å være blodgiver. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...