Gå til innhold

Kan noen anbefale meg en god flaske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut til jeg må gå over til mme. Hvilken har dere best erfaring med når det gjelder flasker? Trenger en flaska som ikke babyen vil få så mye luft i magen av når den suger. Slik at det ikke blir så mye mavevondt og ekstrem gulping.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min datter likte best Avent-flaskene (de med kolikk-ring) til hun var ca.4-5 mnd. Da ville hun plutselig ikke ha dem lengre så jeg byttet til MAM-flaskene og holdt på dem til hun sluttet med flaske.

Om du benytter Avent så husk å ikke skru dem for hardt igjen, da kan de lekke litt.

Skrevet

Her har jeg bare brukt Avent flaskene. Opplevde ikke luft i magen på han. Hold flasken slik at det er melk i hele flasketutten. det hjelper på luften fikk jeg tips om. :)

Det som er genialt med Avent er at alt som finnes i Avent serien passer sammen. Du kan sette tutekopp deler på flaskene, og omvendt. Mikse og blande. Du får og tak i enkelte Aventdeler på matbutikken og.

Skrevet

Ok=) tusen takk for svar.. tar gjerne i mot fler tips =) Husker at min forrige ville ikke ta avent men tok mam flaskene men måtte plutselig bytte til Nuk sine. Men tenkte jeg skullet a turen innom apoteket å forhøre meg der litt hva de sier. Så de hadde avent der og ett annet merke jeg ikke husker hva het. Tror det begynte på B el noe

Skrevet

Ja Dr. Brown må det ha vært. Hørt noen har skrytet om de veldig men prisen er litt stiv da syns jeg og er det ikke ganske mange små deler til de? Men er de gode er det verdt det. Men det kommer vel an på unge til unge å så.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...