Gå til innhold

Noen som kan svare meg på dette?


Sofiegullet&LilleSpire

Anbefalte innlegg

Opplever nå å ha typiske menssmerter, som har kommet og gått litt fra i går kveld. De foreløpende dagene før har jeg hatt stikninger på en side av underlivet (ene eggstokken), men ingen mens. Jeg går på p-piller og er nå i min første uke på brettet, og hoppet over mens fra forrige brett. Har glemt en eller to piller i slutten på det forrige brettet; kan dette vært at jeg er blitt gravid eller er det eggeløsningssmerter??? Blir ikke helt klok her jeg sitter. Men er ikke kraftige menssmerter slik jeg bruker å ha, er litt mer støl på siden....?? Noen som har forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har skikkelig eggløsningssmerter, verre enn menssmerter, men de ligner ikke på hverandre. Eggløsningen stikker mer intens, også varer det bare en formiddag.

 

Men dette kan sikkert være forskjellig fra person til person dette også..

 

Jeg hadde ikke tatt sjansen på ubeskyttet sex om jeg var deg ihvertfall, antagelig ville jeg tatt en test også, for sikkerhets skyld.

 

Sjansen for å bli gravid fordi man glemmer en pille er ganske liten, men jo flere du glemmer jo større er sjansen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah... hmm.... vet ikke h va jeg skal karakterisere dette som.... men ja, får vente litt og se det ann, kanskje kjøpe en test om jeg merker noe mer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...