Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Men hva er forskjell på disse TFK-bagene; TFK ENKEL HARDBAG DUO og TFK Hardbag Quick Fix - fant begge på Barnas hus? Synes vel kanskje at Emmaljungavognen er finest, for den har stor og romslig bag, god plass til å henge vognrangle osv. (den virker mye mer stødig også, TFK virker litt lav osv.) MEN vi bor i byen og ferdes mye kollektivt og rundt mennesker, så derfor er nok kanskje TFK best. Den er kanskje best å trille også? Hvordan fungerer det med vognrangle på TFK og slikt? Henger det bra? Skal ha en som henger på tvers. Er det en god vogn? Ser jo at bagen er ganske stor. Hjeeelp.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 hei! har begge stående her det er jo veldig forskjellige vogner da! jeg bor også nær byen, og tfk er jo lettere i byen,men edgen er jo helt fantastisk... stor og god,,men tung! det er det enestet jeg har å si om den! gutten min sovner bare i den vogna! gode fjærer... lett å henge no på begge. velger du tfk,må du belage deg på å ha ungen fra deg. jeg syns det er litt vanskelig,minste er 7mnd nå. har også easywalker sky,som er go... tfk kan virke stor pga kalesjen,på sportsdelen,men det blir man raskt vant til! den er herlig å trille,og syns den er veldig stabil. vanskelig valg, men selv om jeg alltid har falt å 3hjulinger,klarer jeg ikke gi slipp på edgen.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Takk for svar, ble ikke videre klok av dette da, men. Flere meninger mottas med stor takk!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 Tja.. Jeg hadde en Emmaljunga duo vogn til mine to eldste (ikke edgen, så mye mulig den er bedre). Var god den, men var enkelte ting jeg ikke var begeistret for, f.eks at den var tung og at trekket der den lille skulle ha føttene på sportsdelen hele tiden gikk opp ol. Dessuten hørte jeg sååå mye skryt om TFK'en. Nå vi så fikk vår 3. ga jeg bort emmaljungaen og kjøpte meg en tfk... Og ja, jeg angrer nok litt. TFK'en er god å trille, men jeg synes det er kjedelig å ha jenta mi på 7mnd vendt bort fra meg. Dessuten blir jeg sprø av alle glidelåsene!:S ...jeg vurderer sterkt å selge min og heller kjøpe meg noe helt annet... Har hørt mye positivt om brio go, men den står jo ikke på lista di
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #6 Skrevet 14. november 2011 Og ang tfk'en; Baggen der er mye mindre enn på emmaljungaen og du får f.eks ikke plass til en vanlig voksipose oppi den. Jenta mi er lang, så hun vokste ut av den når hun var 6mnd. Er veldig glad jeg bare hadde behov for baggen på sommerhalvåret....
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #7 Skrevet 14. november 2011 Hehe, nei, den står ikke på listen min... Den synes jeg ikke er så fin (rent estetisk sett). Jeg kommer til å bytte vogn når jeg må bytte til sportsdel tror jeg, så tenker vel aller mest på den som bagvogn.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #8 Skrevet 14. november 2011 Jeg hadde tfk, og har nå emmaljunga city cross. Og jeg er ikke i tvil om hvilken jeg liker best! TFk er god å trille (så sant du ikke skal opp og ned fortauskanter etc), men resten av vognet HATET jeg. Glidlåsene i sportsdelen ble jeg gal av (hadde en tung unge). Men hovedgrunnen til at vi byttet var at den var for ustabil, og vi hadde et vennepar som hadde en veldig alvorlig velte ulykke med den som ikke hadde skjedd om vogna hadde hatt 4 hjul. -utfallet av det var så alvorlig at jeg var 100%sikker på at jeg aldri ville ha 3hjuling igjen! City crossen er jeg godt fornøyd med :-)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #9 Skrevet 14. november 2011 Tror det har skjedd noe med TFK og ustødigheten. Har den aller nyeste vogna og den er veldig stødig. Stor fin bag (får plass til stor voksipose) og enkel å trille, lett og frakte og ja er veldig glad i den. Men det er sportsvogna, hardbagene har jeg ingen erfaring med.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #10 Skrevet 14. november 2011 Har du sett på easywalker sky? Stor og god bag, og stødigere enn tfk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå