Gå til innhold

Hva skal dere kjøpe av klær til den lille? :) (Ull)


GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012

Anbefalte innlegg

Har kjøpt inn litt ullbodyer og ullsparkebukser i str 50/56, men vet ikke hvor mye eg skal kjøpe av ull, er jo ofte kalt i mars-april tenker eg, vertfall de siste årene (vestlandet).. Har kjøpt inn litt i bomul også. Viss babyen ikke tåler ull, tar eg det deretter.. Har termin i midten av mars :)

 

Har også kjøpt en pose på H&M, eller en dress er det vell, som er pose i fotenden, som eg tenker å bruke i bilstolen viss det ikke blir for klumpite.

 

Hva har dere kjøpt, og eventuelt kommer til å kjøpe:)

Så gøy å planlegge syns eg :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har kjøpt noen ull bodyer på nøstebarn, men ikke så mange i liten str. Alle sier jeg kommer til å få så mye at jeg nesten ikke trenger å kjøpe noe selv... Så jeg synes det er veldig vanskelig å kjøpe når jeg ikke vet hva jeg kommer til å få, og hvor mye! Men det er jo så gøy å kjøpe fine ting da, så jeg kjøper noe smått, og noe større, som kan passe til vinteren igjen til neste år. :P Skal i hvert fall kjøpe en sånn ullflis-dress fra nøstebarn som kan passe i mars, for de er utrolig fine! De har faktisk noen ullbodyer på H&M også, så skal kjøpe noen sånne også. Men kjøper mest bomulls- og velur- klær, siden det ikke er lange tiden han vil trenge ull. Men det kommer jo helt an på om det er en unge som er veldig varm, eller en som er veldig kald... Ikke lett dette.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...