Gå til innhold

Gravid etter 14 måneder med prøving - veldig uvirkelig


MammaElisabeth

Anbefalte innlegg

Hei jenter

Jeg fant akkurat dette forumet og gleder med til å lese deres innlegg :)

 

Fredag 11.11.11 så jeg til min store overraskelse mine første 2 streker noensinne <3 og jeg er bare så utrolig glad for at jeg har en spire i magen, jeg hadde nesten gitt opp håpet om at dette kunne skje...!

 

Jeg har gått gjennom hele følelsesregiseret i helgen, alt fra glede, til forvirring, til en følelse av uvirkelighet, og faktisk bittelitt redd... Jeg har jo lest symptomlister i timesvis og kjent både det ene og det andre de 14 måneder vi har forsøkt å bli gravide. Dette er første måneden jeg sluttet å tenke på det og jeg merket heller ingen symptomer bortsett fra luft i magen. Jeg tok en test bare for å ha gjort det, og så var den positiv, og det var testen på lørdag og søndag også.

 

Jeg føler meg veldig forvirret da, er det vanlig å ha det sånn? Jeg kan ikke tro dette er sant <3 <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye, så fantastisk å endelig ha en liten spire på gang etter å ha prøvd så lenge. Det er nok helt vanlig å være både forvirra og å føle på alle ender av registeret. Det roer seg, og så er det bare gleden igjen.

 

Håper du får et fantastisk svangerskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :)

 

Forvirret er et veldig passende ord :) Er i samme situasjon selv. Jeg trodde aldri jeg skulle bli gravid nå. Var så klar for å begynne på pergo og ta det derfra. Denne mnd tenkte jeg ikke på det i det hele tatt. Og så ber min samboer meg ta en test pga festligheter i helgen. Jeg følte meg ikke gravid i det hele tatt. Ristet litt på hode og sa at dette blir en bortkastet test. Men NEI!!! Der kom strekene!! BEGGE strekene..

 

Jeg har ingen andre symtomer enn treg mage!!

 

Men vi er GRAVID!!! Selv om vi ikke akkurat føler det slik nå.

Lykke lykke til med spiren <3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar fra dere begge, det er godt å høre at det er vanlig å være litt forvirret. :) Jeg begynner nesten å skjønne at vi er gravide nå, men egentlig ikke heller, jeg er bare så utrolig glad, lykkelig og takknemlig for at vi har klart å skape et liv sammen uten å måtte få hjelp. og mest av alt - litt sjokkert ;)

 

Det rare er at denne måneden var så ulik slik som du sier Gudio, jeg hadde bare en mage som buldret og var full av luft, i tillegg til veldig urolig søvn fylt med rare drømmer.

 

Men allerede nå, 5+2 begynner det å strømme varme i puppene og de begynner å bli tunge. Helt fantastisk :)

 

Lykke til til dere også Gudio <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...