Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Jeg bruker vanlige bh'er nå. Men syns spilene begynner å gnage sånn. Hvordan er det å bruke amme bh så tidlig? Hvordan støtter de? Og har dere noen anbefalte butikker å kjøpe de?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 Ofte god støtte i amme bher syns jeg. Du må regne med at størrelsen du kjøper nå, ikke vil passe etter fødsel. Gikk opp 4 str sist(på det meste), noe i graviditeten, noe når melka kom, og enda litt mer litt etterpå. Det finnes noen ammetopper med "bh" i øvre del, de er elastiske og gir ganske god støtte selv på store bryst. De ville jeg tro man kan bruke mens man varierer litt i størrelse. Forøvrig reduseres jo størrelsen på brystene(som regel) når man ammer mindre, og da kan kanskje de man brukte i graviditeten passe igjen? Blir jo ganske dyrt... Jeg har kjøpt ammebh på change, veldig fornøyd med utvalg, str. og pris. På babyutstyrsbutikk, dyr og kjedelig men veldig bra støtte. Så ut som sportsbh. Kjøpte også en triumfh bh på Lindex som jeg brukte mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå