Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Jeg er et typisk B-menneske. Elsker å sitte lenge opp på kveldene og er skikkelig sløv om morgenen. Hadde det vært opp til meg kunne jeg sovet til kl.11 hver morgen,men er som regel oppe kl.7 og er skikkelig sløv og grinete frem til 11-12 tiden på formiddagen. Dette plager meg veldig og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Har de siste månedene lagt meg tidlig også, ca. kl.22 hver kveld, for da begynner jeg å bli trøtt. Men likevel er jeg kjempetrøtt og sløv hver morgen, til tross for at jeg sover godt om natten. Hva kan jeg gjøre for å få bedre morgener?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 Hvordan er kostholdet ditt? Jeg er mye mer morgenfrisk etter at jeg kuttet ut sukker i kostholdet mitt. Og ble mer aktiv.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 Kaffe kaffe og litt kaffe, er det eneste som hjelper her. Eller hjelper... er enormt morgengretten!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Jeg prøver å være aktiv og går masse turer og trener en gang i uka. Men spiser jo sukker da, vet ikke hvordan jeg skal klare meg uten Av og til MÅ jeg bare ha sukker, særlig når jeg har mensen. Men kan du sette opp ca den kostholdsplanen du har? Slik at jeg kan bli litt inspirert. Kanskje jeg kan klare meg uten sukker hvis jeg får i meg de rette tingene ellers HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå