Gå til innhold

Freiaspillet nr. 43, oppgave 3, er det bare jeg som ikke får opp noe å gjøre? Det står bare par?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så inne på facebook at en skrev at man kanskje skulle ta brikkene fra spill to over på spill tre - ved å da sikkert få dem ut på sidene, men ser ikke hvordan det er mulig selv... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jeg veldig dum, skjønner ikke noe av det jeg.

Kommer bare til der hvor det er bilde av et ledig stykke som man kan rotere....men hva gjør jeg nå, skjønner ikkeno....hjeeeellllp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må velge seg et stykke og så må man logge seg inn. Har vært 129 deler man kan fullføre hittil, så blir du medlem nå har du en liten jobb å gjøre frem til 1. desember (når konkurransen avsluttes). ;) Tror ikke at jeg har stor sannsynlighet for å vinne selv da, men synes spillet er morsomt. :)

 

Jeg tenker på det siste spillet som har kommet ut, 43-3 - her får jeg ingen brikker frem, står bare Par. Jeg er ikke den eneste som får det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er leeenge siden jeg gjorde det, men du trykker jo "start - velg ditt stykke" og så skip intro, bare - så må du jo velge et sted i Norge på kartet, f.eks. Nordland - og så zoome deg inn på et område i Nordland, du må zoome helt frem til du får frem masse små firkantede ruter, så velger du en rute som er ledig, og det blir ditt lille stykke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det, men hva gjør jeg med det stykket nå da? Er bare et stort bilde av et ledig stykke......... Skjønner seriøst ingenting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeptisk til om du vil skjønne spillet når du ikke skjønner noe så enkelt, altså... :P Kanskje du finner et annet spill på 123spill.no?

 

Man trykker selvfølgelig "velg dette stykket" nå du da har kommet inn på det stykket du vil ha, så gir man stykket et navn; f.eks. "skjønner seriøst ingenting", så trykker man "spill og vinn", og så spiller man da, og når man har fullført alle tre spill i oppgave en, kommer muligheten opp; registrer din profil og fortsett eventyret... Så gjør du det da og logger inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nivå 1 oppgave 1,2,3 er enkel. Nivå 43 litt mer utfordrende. I alle fall for meg som akkurat åpna spillet for første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frekk trenger du ikke være.

 

Fant ut at maskinen min støtter ikke programmet, og det nytter ikke å trykke på noenting uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en :P bak "fornærmelsen", så du burde jo skjønne at det bare er litt erting. Jeg bruker faktisk tid på å forklare ting for deg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...