Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 og finner ikke noen som passer... "jeg er gal, sprø" Jeg har en "ting"..... Jeg våkner, eller det skjer når jeg er i ferd med å legge meg. Blir kald i hele krpppen, stivner og en grusom følelse i meg sier at noe vil skje som er forferdelig i løpet av noen dager. I løpet av 1-3 dager så skjer det noe, og da snakker jeg ikke om sår, små kutt , små fall... Da snakker vi om å få vite om drap, dødsfall, kreftdiagoser, alvorlige sykdommer..... Jeg vil ikke vite... Jeg vet aldri hvor, når, hvem eller noe slikt. Skulle heller ønske jeg ikke fikk vite noe... å gå i flere dager å lure på hva, hvem det skal ramme er helt for jævlig....... Og den det rammer er bestandig noen jeg har forbindelse med...... Min største drøm er å skru det av....
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 Har ala samme opplegg bare med drømmer... En type mareritt her betyr at noe kommer til å skje... Men flere i familien som har dette, mamma drømte bla at jeg ringte henne rundt 2 tiden på natten hysterisk for noe... Noen dager etter gjorde jeg det, X-en truet meg og barnet i magen og jeg fikk han ut og hun hentet meg den natten....
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 Jeg har det akkurat på samme måten jeg også. En natt drømte jeg at jeg gikk tom for fløte. O=g tre dager senere, tro det eller ei, ble jeg nødt til å bruke krem på boks for å pynte kaka. Veldig ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Ja hadde det bare vært fløte så skulle jeg jublet. Men dette er desverre om andre ting. HI
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 Kankje greiest å holde det for seg selv.. hva skal man si uansett? : Noe grusomt/fælt kommer til å skje innen 3 dager med noen du enten er i familie med eller i nær relasjon med... jau jau hvor folk blir å tro på det, og hvorfor uroe de... Nei blir herved å undertrykke alle slike ting, bare gubben som får vite om det.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #6 Skrevet 14. november 2011 Nei, jeg synes faktisk du bør fortelle det. Gjerne så detaljert så mulig. På den måten vil flere forstå din situasjon og gi deg den oppmerksomheten du åpenbart trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå