Gå til innhold

Er det noe sted på nettet der man kan søke etter venner? Er nyinnflyttet og venneløs :/


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I alle fall venneløs her på stedet. Har flyttet på grunn av studier, og kjenner ingen her. Kunne godt tenke meg å bli kjent med noen, men som alenemor er det ikke så lett å komme seg med på noe sosialt.

 

Så finnes det noen "kontaktannonseside" for oss som søker venner, ikke kjærester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skulle ha vært i Bodø, er alenemor som bor her :)

 

Hvis du har små barn kan det hende Amateah har mor og barn grupper der du kan være med :) (det er for alenemødre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor 3 mil utenfor Trondheim. Er alltid koselig å få nye venner=) Jeg har ikke barn enda, men håper på at prøvingen gir resultat snart =)

Jeg har ikke gode tips til hvor du kan finne grupper/annonser.. men det går an å fortsette å skrive her eller ordne facebook gruppe eller noe..? hvor gammel er du hi?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heng opp en lapp på studiestedet ditt da vel!

 

Og så er det jo kanskje muligheter for å få kontakt med noen foreldre i barnehagen?

 

Går barnet på en fritidsaktiviet, er det et sted å knytte vennskapsbånd.

(kulturskole, allidrett, svømming e.l.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også student i Trondheim - flyttet hit for ca 3-4 år siden :-) Har 1 barn og er gravid med nr. 2. Jeg er sammen med far til barna. Hvor gammel er du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner deg godt... Det er ikke så lett å bli kjent med nye venner i voksen alder. Jeg har selv flyttet ett stykke fra hjemplassen her på Sørlandet, men det er jammen ikke lett å få nye venner.

Så sliter litt med det samme.

 

Men det er jo sikkert en del studerende alenemødre på skolen din :) Lykke til :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...