Gå til innhold

Slettet

Gjest blåklokkevalsen

Anbefalte innlegg

Gjest Barnimagen-Elin
Skrevet

Dette innlegget er slettet. Det var et innlegg myntet på andre brukere, og mobbing er vi svært lite interessert i her.

Hilsen Elin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha ha ha... ler høyt!!!! Ett fantastisk innlegg hi.

Skrevet

Voksne mennesker som mobber en dyslektisk dame i beste ugdomskolestil. Jeg har meldt denne tråden inn til moderatorene for mobbing og håper flest mulig lar være å komme med mer oppgulp nå. Kritisér folk gjerne for sak og innhold, men ikke mobb de som har dysleksi, de kan faktisk ikke noe for det, men har en skade i språksenteret i hjernen i uansett hvor hardt de prøver kan mange av dem aldri lære å skrive "normalt".

Håper dere ikke videreformidler til ungene deres at det er ok å hevde seg over, mobbe og "belittle" de som har et handikap eller en sykdom, enten det er dysleksi, de bruker briller, har down syndrom, astma eller hva det skal være...

Skrevet

Hei anonym.

Jeg lar innlegget ditt stå, for dette har jeg sansen for. Håper flere kan ta inn over seg det du sier, så kanskje vi får en koseligere tone.

Elin :)

Skrevet

Jeg syns det er flott at dere tar tak i dette :)

Skrevet

Så bra at det ble slettet... vurderte å klage på dette selv, men var usikker på om jeg hadde "god" nok grunn.

Bra!

Skrevet

Mobbeinnlegg, jaja, det var dine ord...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...