Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Han har bursdag om 14 minutter, men vi har ikke noen ekstra penger. Får lønning til tirsdag så pengene på kontoen kan jeg ikke bruke. Det jeg lurer på er hva jeg kan gjøre for mannen min Tenkte hvertfall at han skulle få slippe å gjøre noe som helst husarbeid i morgen Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Hvis han har lagt seg, snik deg opp, under dynen og sug han... Det var starten! :-) Dermed kan du være slaven hans i hele morgen... lage mat til han, massere han, skrubbe han på ryggen i dusjen, se på det han ønsker på tv.. osv osv... Du kan jo lage et morsomt kort som gir forventninger om hva dagen i morgen kan bringe!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Problemet er at for det første sitter han å spiller playstation akkurat nå Og det i morgen er så vanskelig å planlegge for vi har en liten baby Han kan slippe å skifte bleier da
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 det er alltid en schläger å krype innunder dyna hans og gi ham en blowjob. (eller noe annet dere liker. )
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Må finne på noe annet å gjøre for han for han har hatt daffesøndag og ikke dusja så frister ikke så voldsomt med blowjob fra min side da Og ber jeg han gå i dusjen skjønner han tegninga
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 haha! ser vi er fantasiløse her... jeg vet ikke jeg... hva liker han da, bortsett fra å spille PS?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #7 Skrevet 13. november 2011 Har allerede lovt han å slippe husarbeid, slippe å lage middag og slippe bæsjebleier så det liker han hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå