Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Hvilken farge bruker dere mest til de ? Tenker på klær.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Turkis, brunt, rødt, lilla, grønn Han elsker fargen rød og lilla, så blir mye i de fargene
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Bruker mange forskjellige farger, men kanskje mest blått.. men.. mye rødt, grønt, svart, grått, brunt går mye i jeans da, så det er jo blått... og ellers forskjellige farger på gensere, hettejakker m.v. Ikke noe særlig gult, orange, lilla, rosa, ... og veldig lite hvitt..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 Jeg vil nå egentlig si at vi har vært innom alle fargene. Han er to år gammel og elsker rosa, så om han velger rosa eller blå genser er akkurat det samme for meg :-)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Synes ofte gutteklære er kjedelig. Mye i mange forskjellige blå og grå toner, så jeg bruker mye blått også knall blått, grønt, rødt. Ja rett og slett mange forskjellige farger, men ikke gult og rosa..
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 William kler best rødt, gult, lyseblå og hvit så han har mange klær i den fargen. Ailo kler best grønn,orange,brunt og grått.Så han har mye i de fargene. De er som dag og natt, William lys med blå øyne og Ailo mørkere , brune øyne og mørkt hår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå