Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Har møtt en ny mann, som har barn fra før. Det har jeg også, derfor venter vi litt med å forhaste oss med å flytte sammen og slikt. Jeg har møtt datteren hans, og han har møtt mine barn. Nå har hans eks, som hele tiden har villet ha ham tilbake bedt meg på "jentekveld", for hun synes det er så viktig at vi blir gode venner siden jeg skal være "stemor" til datteren. Jo, fint at vi er på talefot, men jentekveld med vin og ost og kjeks...? Er det jeg som er sær som synes det blir litt too much?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Jeg tror faktisk at jeg ville gått. Dere skal være i hverandres liv og da er den sosiale arena en god arena å bli bedre kjent på. Hvem vet? Det kan bli en knall morsom kveld! Og blir det kjedelig så er det bare å stikke hjem.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Nei, hun vil bare bli kjent! Det skjønner jeg godt! Skulle mine barn ha fått seg en stemor hadde jeg gjort alt for å bli kjent, og hvis det funka kunne jeg godt bli gode venner med henne også!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 Jeg ville nok syntes det ville blitt litt unaturlig, særlig hvis hun har vært ute etter typen din etter at de ble ekser.. Kan fint ha et godt samarbeid uten å være nære venninner!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Jeg ville faktisk tatt med bryet med å gå. Men det er jo helt opp til deg hva du føler deg komfortabel med :-)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 Jeg synes du skulle gå. Dere trenger ikke bli besteveninner, men dere skal oppdra samme barn og dere har ganske lik smak i menn. Du har ikke mye å tape men veldig mye å vinne på å gå.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #7 Skrevet 13. november 2011 Ikke pokker om jeg ville møtt min ex sin nye dame. Ikke tror jeg vi har noe tilfelles utenom dårlig dømmekraft (eksen min) Du er ikke stemor enda..du er kjæresten hans! Om dere ikke skal flytte sammen med det første ser jeg heller ikke grunnen til å bli kjent.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #8 Skrevet 13. november 2011 Fint initiativ det:) Jeg hadde gått. Det er ingenting i veien for at dere kan ha sosial omgang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå