Gå til innhold

han knuser drømmene mine..........


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Samboer har 2 gutter fra før med 2 kvinner. Vi har 1 barn sammen.

Når han og jeg ble sammen var han klar over at jeg hadde alltid ønsket meg 3 barn, men siden han hadde 2 fra før så var det greit med 2 da:)

 

Nå vil han ikke ha flere.

Jeg sa til han isted at jeg ønsket meg så gjerne et barn til og da svarer han noe som; "å det er det verste du kunne sagt til meg, jeg blir kvalm helt innerst i *et elr annet*......du ER så egoistisk!"

 

Er jeg det?Han var jo enig for 4 år siden..............

 

Jeg vurdere å gå fra han hvis han ikke endrer mening, jeg kan ikke gå gjennom livet å ha "gitt opp" dømmen min angende både barn og bryllup(han vil visst heller ikke gifte seg.....)

 

Jeg MÅ prøve på en til, går det ikke så går det ikke, men jeg MÅ prøve, vil gi barnet vårt et søsken som er her hele tiden også.....

 

hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjort er gjort, men det er ikke vanskelig å skjønne at det sliter på ham å ha tre barn med tre kvinner (selv om han bor sammen med deg og barnet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette burde du tenkt på før du fikk barn med han HI. Jeg sjønner godt at han setter ned foten. Tenk viss det blir slutt da, da sitter han der med fire (4!!!!!!) unger med 3 forskjellige damer. Langt fra noen drømmesituasjon. Og hvem vil ha en mann som er i en sånn situasjon?? Lyser useriøsitet lang vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skulle han vel ha tenkt på før han sa til dama si at de kunne få to barn sammen.

 

Hadde følt meg RUNDLURT om jeg var hi, og hadde ikke akseptert å bli kødda med om noe så alvorlig. Spesielt ikke av mannen som liksom skal elske meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker nok Hi var meget forelsket hun også som trodde på han:) kunne ikke falt meg inn en gang.. Du får finne den en annen som kan sette barn på deg da vettu:) like egoist du synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke du er egoistisk jeg! Du vil ha 3 barn og du vil gifte deg. Han vil bare ha 1 barn og ikke gifte seg. Er jo han som får viljen sin da! Skjønner GODT at du vil ha flere barn! Hadde ikke gitt meg her! Hadde heller kutta ut det å gifta meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi var enige. Nå har han skiftet mening.

Jeg synes han er egoistisk..jeg tar meg av hans barn jeg også(selvfølgelig) og mener han kan være litt "grei" å la oss få et barn til...han visste det jo, jeg gjorde det klinkende klart for han tilogmed 3 år etter(før jeg ble gravid med barnet vi har sammen)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det jeg mener :) Du har jo faktisk gått med på å få 2 og ikke 3. Dere ble jo til og med enig! Hadde blitt dritsur altså!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud - selvfølgelig er det mulig å endre seg underveis ift antall barn.

 

Selv ønsker jeg meg 4. Nå har vi tre og nå er det stopp. Vi ser at vi har mer enn nok med å følge opp de vi har. Hvis mannen skulle "presse" meg til en graviditet til fordi det var det vi var enige om for 7 år siden, så tror jeg jeg hadde klikket!

Ting endrer seg - man vet aldri på forhånd hvordan familielivet blir med barn, hva man synes man makter osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har jo allereie kutta på dine ynskje, og han har "lova" deg to barn. Så eg synes det er han som er egoistisk her, men det er jo ikkje så greit å tvinge nokon til å bli foreldre mot sitt ynskje heller. Føler med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg har fremdeles bare 1 barn. Han har 3...........

Hva om _Gud forby, bank i bordet og alt det_ skjer noe med barnet vårt...og jeg sitter igjen uten...jeg hadde ikke klart å leve:(*skrekk scenario, men satt på spissen her*

 

I tillegg vil jeg ha et søsken til vårt barn som er her hele tiden.

 

Er forksjell på å gå fra 4 til 3 barn.

Jeg har gåt fra 3 til 1 her nå........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er mulig å endre mening 22:54, men man tenker seg jævlig godt om før man lover dama si fler enn ett barn ogå!!!

Selvfølgelig blir man veldig skuffet når mannen går tilbake på et så viktig løfte, og det burde han forholde seg til uten å kalle hi en egoist!!!

 

Hadde aldri latt en sånn dust sørge for at jeg ble etbarnsmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig!!

 

Men forsøk å snu litt på det da;

Hva om HI hadde fått skrekken etter en graviditet? Hva om hun hadde blitt fysisk ødelagt av fødselen? Hva om hun hadde fått fødselsdepresjon og absolutt ikke ville hatt flere barn. Skulle da mannen likevel stå på sitt og krevd at hun ble gravid på nytt - bare fordi de hadde AVTALT at de skulle ha flere?

Tenker pipa her inne hadde fått en annen lyd hvis DET hadde vært historien....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kremt...HI her:)

 

jeg fikk faktisk fødselsdepresjon, skrekk der og da med kolikkbarn osv osv...men vet du hva, jeg ville faktisk gjort det en gang til for samboeren min selv om jeg ikke ville selv...om det var den veien. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde lovet mannen mitt et barn og ikke klart å innfri, så hadde jeg ikke avskrevet ham som egoist, men gått tusen runder med meg selv for å finne en løsning.

Jeg hadde i aller høyeste grad hatt stor forståelse for hans skuffelse og følelse av tap, og hadde forsøkt etter beste evne å trøste og få ham til å forstå meg.

 

Det er jo litt måten man gjør det på når man virkelig skuffer den man er glad i på et område som et så syyykt viktig og sårt for folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du får barn for å gi barnet ditt søsken så synes jeg du skal la være. Barnet ditt har allerede to halvsøsken, og jeg synes aldri man skal få barn fordi dem skal være noens søsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo ikke bare derfor. Jeg vil jo gjerne ha et barn til selv også.

 

Barnets halvssøsken ser jo barnet vår bare annenhver uke et par dager, blir jo ikke det samme det...jeg ser jo at barnet lurer på hvor de er og savner dem:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner han egentlig godt jeg!

Han har nå 3 unger å ta seg av

 

Virker som han føler at det er mer enn nok. Hvis han føler at han ikke har kapasitet til å ta seg av et barn til, så bør du vel egentlig akseptere det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...