Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Har nå vært mamma i 1 uke, og merker at angsten for mageknip og dermed våkenetter hos gutten er høy...Jeg tør neste ikke spise noe som helst. Er livredd for å prøve ut matvarer han kan reagere på. Har ikke turt å drikke brus, drakk melk i går, og det likte han tydeligvis ikke. Fikk noen timer med skriking i natt. Noen som har gode råd å komme med? Føler meg veldig sårbår akkurat på dette området.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Det er ikke lett å være førstegangs! Du må bare prøve deg frem! Men det er lurt å holde seg unna brus, løk, mye frukt på en gang, kål, røykekjøtt (kommer ikke på mer) de første månedene, og så prøve seg forsiktig frem når han er litt større. Er ikke sikkert han reagerte på at du drakk melk heller, så det hadde jeg prøvd noen ganger til før jeg kutta det ut. Men et godt tips til når han har vondt i magen er å gi han litt sukkervann. Du finner oppskriften om du googler. Og la han rape godt etter han har fått mat! Og så er det viktig at du klarer å slappe av, for om du er stressa smitter det lett over på babyen! Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Hopp i det. Noen våkenetter må du bare belage deg på. Det er langt fra sikkert det var melken han reagerte på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå